Zásadní hlasování
Podrobné hlasování | PRO | PROTI | ZDRŽEL SE | NEHLASOVAL | NEPŘÍTOMEN |
Přibáň Michal
- Strana: Občanská demokratická strana (koalice)
- Volební program
- Funkce: místostarosta
- E-mail: redakce@piseckysvet.cz
- Telefon:
- Představení:
Člen Zastupitelstva města Písku za ODS.
Dotazy
Nezodpovězené / 0
Žádné nezodpovězené dotazy.
Zodpovězené / 2
- Přibáň – Proč to jde v Něme… / ✓
OTÁZKA: Pane Váně, psal jsem o 3 nebo 2 směnách. Kolik hodin má prosím vás jedna směna? Vy si myslíte, že 2 směny znamenají nepřetržitě? Proč v Německu to jde a v ČR ne? Samozřejmě, že na přeložce u Kauflandu, kde v noci jezdí stále kamiony se mohlo pracovat i na 3 směny a nikoho by to nebudilo. Přes ulici Kollárova a přes vilovou čtvrť na Americe jezdí v noci spoustu nákladních aut, kolik mají decibelů? Myslíte si, že jen 30? Proč tedy neuděláte obchvaty, když vám leží tak na srdci noční klid občanů?
00ODPOVĚĎ:
Pane inženýre, Váš dotaz mi vyzněl tak, že Vás zajímá především třísměnná varianta 3x8 nebo dvojsměnná 2x12. Dvojsměnná varianta 2x8 by neporušovala noční klid pouze formálně, fakticky by při dvojsměně 6-22 hodin bylo mnoho občanů rušeno i tak. Kromě tématu nočního klidu navíc myslím, že z mé odpovědi i odpovědí kolegů zastupitelů dostatečně plyne, že problém je komplexní a při současném stavebním boomu není jasné, zda by zakázku s takovými parametry chtěly firmy soutěžit. Přeložka u Kauflandu je v kompetenci ŘSD, na organizaci její práce nemá město vliv. S nákladním provozem ve Vámi zmíněných ulicích nelze hluk stavby dobře porovnávat. Plánování obchvatů okolo města je dlouhodobá záležitost z urbanistického i rozpočtového hlediska.00 - Přibáň – práce na uzavírkác… / ✓
OTÁZKA: Proč u uzavírek komunikací z důvodu budování inž. sítí teplárny apod. není podmínkou, aby se na potrubích a komunikacích pracovalo na 3 směny 24 h denně nebo alespoň na dvě? Proč se rychle neudělala křižovatka Zeyerovi ulice a ulice Nádražní, aby se přes ni mohlo co nejdříve jezdit? Dopravní situace ve městě je neúnosná a i když firmy mají hodně práce, takto velké akce se dají dopředu připravit.
00ODPOVĚĎ:
Pane inženýre. Stavební práce během nočních hodin za mne určitě ne a to vzhledem k všem možným zdravotním rizikům spojeným s hlukovým zatížením občanů našeho města v době nočního klidu. Tedy v době, kdy pro nerušený spánek je považováno optimálně ne více jak 30 dB . Navíc dle mých informací ani technologicky nelze vše dělat nepřetržitě. K Vašemu dalšímu dotazu - má to celou řadu souvislostí. Zhotovitelem takové zakázky musí být velká firma , soutěží jí investor a tím je teplárna. Ta musí zadat podmínky tak, aby se někdo přihlásil a byl schopen zakázku v termínu realizovat za přiměřenou cenu. Ulice Zeyerova a Nádražní , stejně jako Kollárova měli být zaasfaltovány již včera, ale vzhledem k vysokým teplotám nebylo možné asfaltovat a provoz bude spuštěn v pondělí. Další věcí jsou lhůty , jelikož realizujeme souběžně výměnu vodovodu včetně přípojek. Křižovatka Nádražní a Zeyerovy je zavřená tak dlouho , protože je tam několik náročných věcí a navíc byl požadavek, aby se již příští rok do křižovatky nezasahovalo. Koordinace prací vychází z plánu teplárny, požadavků města a možností firem , včetně vodohospodážů a plynařů ( Mírové náměstí, Denisova, a poté Komenského ).00
Příspěvky zastupitele
Žádné příspěvky.