Přihlášení

Pojištění by měla být DOBRÁ RADA: Najděte si svého osobního poradce

31. 3. 2016 | Zdenka Jelenová | Diskuze (0) | Životní prostor

Vít Král

Ve spolupráci s píseckou pobočkou ČSOB Pojišťovny a.s. přinášíme čtenářům Píseckého světa možnost dozvědět se novinky ze světa pojišťovnictví. Tedy z oblasti, která se týká naprosté většiny z nás. Jste si například jisti, co konkrétně by vám měl umět nabídnou dobrý pojišťovací poradce? Máte důvěru k „pojišťovákům“, s nimiž se setkáváte? A pokud ne, není ten pravý čas s tím něco konečně dělat?

Vít Král, ředitel písecké pobočky ČSOB Pojišťovny a.s., vysvětluje: „Prodáváme produkty, řešící situaci, která zatím nenastala – ale následně pak pomůžeme klientovi v době, kdy nějaký problém nebude sám finančně zvládat.“

 

Při tvorbě pojistky správný poradce myslí na zcela konkrétní situaci klienta, kterému pak poskytuje dlouhodobý servis. Přinejmenším jednou ročně by se každý měl se svým poradcem sejít a probrat všechny změny a novinky jak v osobním životě, tak v zákonných opatřeních a dalších souvislostech. „Tak například už uplynuly více než dva roky platnosti nového občanského zákoníku, který i v naší oblasti přinesl podstatné změny – a přitom bohužel mnoho lidí má uzavřené zastaralé smlouvy, které se této nové situaci vůbec nepřizpůsobily,“ upozorňuje Vít Král. V případě, že nastane pojistná událost, se pak klient někdy nestačí divit, že jeho pojistka třeba situaci nepokrývá…

Rádi a s důvěrou…

Důvěru si musí poradce samozřejmě vytvořit a zasloužit svým přístupem. „Já jsem hrdý Písečák a cílem mým a mých kolegů je stálé budování klientské kanceláře jako příjemného místa, kam klienti chodí s důvěrou a rádi se u nás zastaví třeba jen na „kávu“. Tak jako má většina lidí svého lékaře, svého zubaře, právníka nebo svého kadeřníka, měli by si včas vyhledat i spolehlivého poradce v oblasti pojišťovnictví,“ tvrdí Vít Král.

 

Podle jeho kolegyně Jindry Vláškové je pro klienta nejvýhodnější pravidelná a dlouhodobá spolupráce s jedním stálým poradcem: „Dobrý poradce udělá vše pro co nejlepší vyřešení situace. Klient by si měl být jistý, že se pro něj snažím najít tu nejlepší radu nejen při sjednání pojistné smlouvy, ale zejména při řešení pojistné události.“

 

Každé pojištění je totiž „úplně zbytečné“ v okamžiku, kdy se nic neděje – ale je tou nejdůležitější věcí, když se něco stane. „Nás pochopitelně živí prodej smluv, to je pravda – ale zároveň klademe veliký důraz na to, aby užitek pro klienta byl z kaž­dé smlouvy maximální možný. Aby nešlo o nějaký unifikovaný produkt. K tomu je ale zapotřebí, aby si klient našel čas – a aby si ho našel včas,“ zdůrazňuje Jindra Vlášková.

 

Důvěra mezi „pojišťovákem“ a klientem je přitom základní podmínkou profesionální práce – bez sdělení často velmi důvěrných údajů není možné klientovi nabídnout adekvátní ochranu pro jeho budoucnost.

 

Jedním z nejdůležitějších témat pro každého by mělo být pojištění životní a úrazové. „Tato oblast je bohužel v České republice extrémně zanedbaná. Většina lidí si například automaticky uzavře pojistku při jakékoliv zahraniční cestě, ale ne každý už ví, že naprostá většina úrazů se stává doma. Proč se na dovolenou pojistí automaticky, a doma v České republice ne?“– ptá se Vít Král.

 

Nebo jiný příklad: Podle různých průzkumů se u nás asi osmdesát procent lidi bojí toho, že vážně onemocní, ale přitom má v této oblasti jen přibližně desetina lidí sjednané riziko „Vážné choroby“. Přičemž Vážnou chorobou se u ČSOB Pojišťovny rozumí více než 20 chorob.

Novinky od ČSOB Pojišťovny

Důležitou kapitolou pro klienta jsou také novinky od ČSOB Pojišťovny, které na trh přicházejí:

  • Pojištění internetových rizik – dnes je například možné pojistit se proti poškození jména na sociálních sítích a proti dalším internetovým rizikům, včetně nákupů na internetu, zneužití kreditních karet a podobně, tedy na hrozby, které před pár lety nikomu nepřišly ani na mysl.
  • Poměrně neznámou novinkou je i produkt Best doctors, který umožňuje získání druhého názoru světové lékařské kapacity na vyjmenované vážné choroby, případně i úhradu vyšetření či zákroku v zahraničí.
  • Rento je zase velmi zajímavá nabídka pro kohokoliv, kdo často řídí auto. V případě, že dojde k nehodě s trvalými následky, je pak zajištěn poměrně zajímavou doživotní měsíční rentou.
  • Lidé, kteří tápou v problematice svého zajištění, mohou využít program Emil, který jim poradí nejvýhodnější řešení a pojistné částky pro jejich konkrétní situaci. Nebo velmi klientsky přívětivé aplikace pro výpočet hodnoty vaší domácnosti www.sousedradi.cz.

 

Podrobnostem a dalším informacím o zmíněných produktech se chceme věnovat v dalších připravovaných článcích. A po dohodě se zástupci písecké pobočky ČSOB Pojišťovny chceme v dalších připravovaných článcích (na měsíce květen a červen) dát prostor i našim čtenářům.

 

Jejich náplň tak můžete ovlivnit i vy, svými návrhy, co by vás v oblasti pojišťovnictví zajímalo, co byste například potřebovali vysvětlit. Věnovat se také můžeme například problematice finanční gramotnosti, což je velké téma, které dříve ve školách úplně chybělo a jehož deficit je u současné společnosti velmi viditelný.

VÝZVA:

Pište své názory či dotazy k tématu e-mailem na adresu redakce@piseckysvet.cz, případně můžete dopis vhodit do schránky na adrese Velké náměstí čp. 1. S konkrétními dotazy se samozřejmě můžete s důvěrou obrátit i přímo na odborníky v písecké kanceláři!

KONTAKTY:

Obchodní klientské místo, ČSOB Pojišťovny a.s., Smetanova 83, Písek

tel: 382 21 16 16

0
0

Diskuze k článku +

Článek zatím nikdo nekomentoval – buďte první!

Nový komentář k článku

Pro zapojení do diskuze se nejprve přihlašte ke svému účtu.

Nejste-li registrovaným uživatelem, zaregistrujte se zde. Registrace je jednoduchá a rychlá.