Přihlášení

Podpoří město Písek rozvoj hazardu???

23. 3. 2011 | Magdalena Myslivcová | Diskuze (60) | Životní prostor

Ilustrační foto

Ve čtvrtek 24.3.2011 se bude na zastupitelstvu města Písku projednávat „Návrh Obecně závazné vyhlášky o stanovení veřejně přístupných míst, na kterých je provozování výherních hracích přístrojů povoleno“. Písek, který se mohl ještě před rokem pyšnit, že ukázal jasnou stopku hazardu, by měl podle ní couvnout a znovu povolil výherní hrací přístroje. Občané Písku i řada jihočeských a celostátních médií s napětím očekávají, jak se písečtí zastupitelé zachovají. U řady z nich, kteří ještě před loňskými volbami hlasovali proti VHP, shledáváme zásadní obrat ve smýšlení. Proti znovupovolení VHP se jednoznačně staví starosta JUDr. Veselý, místostarostka Mgr. Hana Rambousová a další. Svou odvahu prokázal také MUDr. Pavel Buček.

Čtvrteční hlasování zastupitelstva jasně ukáže u koho vítězí vlivná lobby a ekonomické zájmy a kdo si dokázal zachovat morální zásady. Zveřejněná vyjádření některých zastupitelů jasně naznačují, že v pozadí problému působí velmi silné tlaky a zájmy. Jistě, situace je složitá. Vloni zakázané výherní hrací přístroje nahrazují jiné typy chytřejších mašinek, ze kterých neplynou vysoké zisky a které podle platných zákonů nelze v tuto chvíli zakázat. Přesto, udělat proti hazardu alespoň to, co je v mých silách, je podstatně více než neudělat nic. Vždyť peníze z hazardu, které město přijme do své pokladny, nepřinesou nic dobrého. Později bude muset vydat mnohem více na odstraňování důsledků. Většina škod už ale zůstane nenapravitelná.

Město Písek si zakládá na své kulturní tradici. Chce být městem příjemným pro bydlení a lákavým pro turisty. Podpora hazardu jde přímo proti tomu.

Řada píseckých občanů i občanských sdružení nesouhlasí se znovupovolením VHP. Jsou to především Ti, kteří mají s hazardními hráči a jejich rodinami osobní zkušenost nebo s nimi ve svých zařízeních přímo pracují. Ing. Petr Hladík například píše: „Sami zvažte, jak se provozování výherních hracích automatů dotýká vašich cílových skupin a kolik problémů tento „zábavní průmysl“ nese do života rodin. Gamblerství je velmi závažný problém dnešní doby, a i když v deklaraci provozovatelé uvádějí, že neumožní mladistvým, podnapilým hrát (což je mimo jiné dáno zákonem a nechápu, proč to musí být opět v jakési deklaraci), že zajistí, aby nebyl rušen noční klid a pořádek tím, že podnapilé osoby nevpustí do herny, není dle mého názoru nic, co by již dávno neměli zajišťovat. Tyto společnosti nenabízí nic, co by již dávno neměly plnit (svědčí to pouze o tom, že doposud nepostupovaly v souladu s platnými legislativními předpisy a uplatňováním etických zásad v „podnikání“).“

Vedoucí písecké pobočky Naděje o.s. Mgr. V. Matuška vyjadřuje také jednoznačný nesouhlas se znovupovolením VHP. "Naděje o.s. pobočka Písek určitě nechce zrušení této vyhlášky, neboť se dotýká bezprostředně našich klientů. Pokud zastupitelé města chtějí, aby se vracely peníze vyplacené na sociálních dávkách zpět do rozpočtu skrze automaty, pak je žádoucí vyhlášku přijmout. Pokud chtějí posílit sociální dovednosti lidí, ať jim umožní si hrát jinde. Podle mne není dosavadní situace dobrá, ale pořád lepší než co se chystá."

Zástupkyně jednoho z píseckých občanských sdružení, které pracuje s dětmi vyjadřuje podobný názor: „Našich dětí se to (zatím) úplně netýká, ale určitě nechceme zrušit vyhlášku. Proč by měl stát prostřednictvím sociálních dávek podporovat podnikatele v této oblasti a hazard? Hrací automaty přivedly řadu nesoudných lidí na hranici bídy a přivodily nejednu rodinnou tragedii. Ti, co automaty hrají, nepřemýšlí o životě, většinou nepracují a ani nemyslí na budoucnost. Každý člověk by měl být zodpovědný za své jednání - mnozí si však myslí, že se o ně musí postarat stát, řada z nich je na to zvyklá.“
 

0
0

Diskuze k článku +

23. 3. 2011 (14:23)  –  Lukáš

0
0

Mohl by mi někdo kvalifikovaně vysvětlit rozdíl mezi klasickým hracím automatem, o kterém se teď mluví a video hracím automatem??? Těch jsou totiž pořád provozovny plné, také hezky blikají, také žerou peníze, ale ty nejdou městu, nýbrž státu. Předem díky za odpověď.

Odpovědět

23. 3. 2011 (15:10)  –  to

0
0

to Lukáš.
VHP – výherní hrací přístroj .Hrací automat je zpravidla elektronické zařízení, na kterém lze za peníze provozovat hry, typicky montované do vysoké stojící skříně s displejem a ovládacími prvky na čelní stěně, které umožňují hrát hazardní hry s možností peněžní výhry.
VLT (výherní loterijní terminál) je propojen do širší sítě a většinou se na něm dá hrát pouze s vyššími sázkami (takže se rychleji prohrají vysoké sumy). Další rozdíl mezi VLT a obyčejnými automaty je právní, z provozu VLT totiž plynou zisky pouze Ministerstvu financí, ne obcím jako je to u obyčejných automatů.

VHP = výherní hrací přístroje (povoluje a kasíruje obecní úřad, 1 krát za 3 měsíce 5 000,-Kč)
VLT = video loterijní terminály (povoluje a kasíruje ministerstvo financí, 1 krát za měsíc 21 % ze zisku

Odpovědět

23. 3. 2011 (16:09)  –  j.i.p.

0
0

Toto drahé TO vysvětlili demagogům a doktorům z jisté strany, kteří sem píší nesmysly o jakémsi počtu statečných píseckých zastupitelů. :-)

Odpovědět

23. 3. 2011 (16:22)  –  to

0
0

Drahá Jipko, to já samozřejmě vím, ale Lukáš to chtěl vysvětlit! Víš??

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:07)  –  Jiřina

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

23. 3. 2011 (19:49)  –  to

0
0

Titulek článku se rovná bulvárnímu tisku. Přece tím, že se vyhláška o zákazu zruší, nedojde k rozvoji hazardu v Písku. Titulek by měl své opodstatnění například v případě, kdy by bylo možné a v kompetenci města ze zákona zakázat provoz VŠECH hracích automatů, ale město by toto neudělalo. Tomu bych potom rozumněla.

Odpovědět

23. 3. 2011 (20:46)  –  Roman

0
0

Písek, příjemnmé město pro bydlení a lákavé pro turisty? Opak je pravdou. Písek se stává díky všem zákazům a nařízením úplně mrtvé město. Už se nám posmívá kde kdo. To máme za to, že ve vedení města máme samé učitele a jednoho populistu pro kterého je Písek jen přestupní stanicí. Neběhej, nehluč, nehraj a hlavně nemluv občane! Snad za tento příspěvek nedostanu návhr na městkou důtku? Nechte nás žít, mi se rozhodneme sami zda je to pro dobré nebo ne!!!!

Odpovědět

23. 3. 2011 (21:27)  –  Helena

0
0

Ano, hernami město skutečně "nabyde na popularitě! a "návštěvnosti"! To je krásná idea!
:-((( Nechte mě žít v Písku bez hracích automatů! Hazard sebou nese pouze zvýšenou kriminalitu! To je celosvětově dokázané. Mě zase překvapuje, že předseda sociální komise hlasuje pro povolení hazardu! Nenavrhneme jeho odvolání z postu předsedy? Tady už takové návrhy na odvolání jednoho člena sociální komise padaly. A podle mne neoprávněně! Tak co, Romane, dostanu důtku od vás? Nechte mě žít v klidu!

Odpovědět

23. 3. 2011 (21:38)  –  Luděk Blaha

0
0

Nejvyšší čas, aby hrdinové dnešních dnů vyhláškou zakázali podávání ferneta, tuzemáku a peprmintky v píseckých nálevnách, aby se město mohlo pyšnit jasnou stopkou i alkoholismu. To by pak celostátní média teprvá padla na zadek. A já asi na hlavu.

Odpovědět

23. 3. 2011 (21:57)  –  Míla

0
0

Luděk má pravdu. Začnu se pravidelně nalévat(musím využit dobu před zákazem pití). Pak už nám žadné neřesti nezůstanou. My budeme naštvaní, ale vedení města bude slavné. Náš fešák bude v televizi a bude mít ruce v bok a slavně oznámí: Dokázal jsem to, vše jsem v Písku zakázal s pomocí boží(VPM) a píseckého světa. Krásné vyhlídka pro město

Odpovědět

23. 3. 2011 (22:12)  –  MARTIN

0
0

Demagogie a populismus zde jen kvete. To že z mého pohledu skutečně 14 statečných zastupitelů zvedlo ruku pro příjmy do městské pokladny a zachovali se jako správný hospodář, zde skupina demagogů zcela populisticky zpochybňuje svými rádoby argumenty. Proč zde pravdivě nepřiznají, že pokud nebudou VHP, budou stejně VLP a hazard pokvete dále?Rozumní zastupitelé, držím Vám palce , ať to zítra vyjde a vaše rozhodnutí přinese peníze do městské pokladny a NE ministerstvu financí. Vy skutečně myslíte na Písek a nepřihříváte si svoji populistickou polívčičku.

Odpovědět

23. 3. 2011 (22:13)  –  Roman

0
0

Heleno, vaše mluva mi připomíná jednu pani učitelku od H., ale ta už naštěstí neučí. Nic vám neberu! Někdo hraje, jiný pije a někdo kouří. Vadí mi jen to, že ten co kouří zapomíná na svoji závislost a ty ostatní chce zadupat. A dokonce múže vzniknout i závislost na moci

Odpovědět

23. 3. 2011 (23:20)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

A já zas budu držet palce těm zastupitelům, co se nezaleknou a odváží se hlasovat proti hazardu. I kdyby LVT nahradily zakázané VHP a herny jely vesele dál, mělo by se vedení městě alespoň symbolicky distancovat od podpory hazardu a od špinavých peněz. Ale nemyslím si, že tomu tak je. Když provozovatelé vyvíjí tak silné tlaky na znovupovolení VHP, tak zřejmě pěkně nesou. Město, kde má člověk v okruhu 100 m 4 herny podle mě přestává být tím zdravým místem k životu. Jestli dají zastupitelé přednost penězům, bude to ostuda pro celé město. Všechny zdravím.

Odpovědět

23. 3. 2011 (23:50)  –  Fanda

0
0

Pani redaktorko Vlt už automaty nahradily, hazard již zrostl. Jedna sázka až za 1000Kč. Povolení je většinou na 8 let. Je vidět, že vás žadným způsobem neomezují, ani jste to nezaznamenala. Jen pro vaši informovanost čemu fandíte. To je lepší a výnosy také. Dál fanděte

Odpovědět

24. 3. 2011 (00:03)  –  Luděk Blaha

0
0

Pro symbolický dištanc od hazardu by, paní Myslivcová, možná stačilo umístit na radnici transparent s nápisem Tady se ferbl nehraje ani o sirky.
Pokud chce radnice proti hazardu něco dělat, ať třeba na každou hernu namíří kameru a zahustí kontroly, není-li tam nějaký našťastný pubescent, který doma nemá připojení k netu, nebo jestli se tam nešpiní sociální dávky.

Odpovědět

24. 3. 2011 (00:16)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Díky Fando, to jsme samozřejmě zaznamenali všichni. Už se o tom několik měsíců mluví a píše. Já těm novým mašinám tedy rozhodně nefandím. To je takový chytrý výklad těch, co chtějí vrátit VHP. Proč tedy provozovatelé pořád tolik stojí o VHP, když jsou pro ně ty nové z hlediska hazardu o tolik výkonnější a perspektivnější? Prostě můžeme-li omezit aspoň část, bylo by to dobré udělat. Dobrou noc.

Odpovědět

24. 3. 2011 (00:29)  –  Fanda

0
0

Špatně jste mě pochopila. Já jsem rád za Vlt i za to, že jim fandíte. Ono se to ani jinak chápat nedá, protože jinak by to vypadalo, že jste mimo. Fanděte a já vám

Odpovědět

24. 3. 2011 (07:46)  –  Leaving Las Vegas

0
0

Paní Myslivcová, provozovatelé (Písečáci) chtějí VHP vrátit proto, že na nich vydělávají více než na VLP, ale stejně tak na nich vydělává více město. Naopak na VLP vydělává hlavně majitel mimo Písek a ministerstvo financí. Jde o to , kam jdou peníze- buď do Písku nebo mimo něj. To je jediné , oč tu v ekonomické rovině v podstatě běží. Morální hledisko je něco jiného, zde morální distanc je právem každého občana. Ale argumentujme pravdivě!

Odpovědět

24. 3. 2011 (07:53)  –  Luděk Blaha

0
0

Pochopitelně. Nic jiného v tom nebude.
Odvádět dvacet tisíc ročně nebo pětinu zisku každý měsíc je docela rozdíl.
Dobrý příklad ministerské motivační regulace.

Odpovědět

24. 3. 2011 (08:00)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Nefandím ani VHP abu VLT. Fandím těm, kteří dnes zvednou ruku proti.

Odpovědět

24. 3. 2011 (08:07)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Ano je to tak. Jde o prachy, jako obvykle. A město podle mě nemá vydělávat na hazardu. Těžce se nám to vymstí

Odpovědět

24. 3. 2011 (08:30)  –  Leaving Las Vegas

0
0

A myslíte, že ministerstvo financí a mimopísečtí na něm na úkor nás Písečáku vydělávat mohou? To není rozumný pohled. Písek potřebuje spoustu peněz na sport a kulturu, tak proč je dobrovolně odevzdávat jinam?

Odpovědět

24. 3. 2011 (09:15)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Myslím si, že na hazardu by neměl vydělávat stát, města ani jednotlivci. Současná legislativa určitě není v pořádku. Souhlasím, že Písek peníze potřebuje a ne za jakoukoli cenu. A tahle cena je příliš vysoká. Je to prostě věc morálky a já věřím, že nám peníze mysl nezatemní.

Odpovědět

24. 3. 2011 (09:23)  –  Fanda

0
0

Paní Myslivcová, měli jsme problém dostat do Písku Vlt. Vedení města nám vyšlo vstříc a pomohlo nám a zato jim patří náš velký dík. Vhp svoji investici nedostanou nazpět a mohou se jít Vhp akorát vyfotit(proto tak křicí a já se jim nedivím). Do vašeho města jsme se dostali elegantně a vůbec jste si toho nevšimla a to znamená, že vás vůbec nerušíme. I kdyby to dnes pro nás špatně dopadlo, vhp se mohly znovu provozovat už naše Vlt pryč nedostanou a to máme v záloze pana Hladíka, který na zastupitelstvu za nás bude bojovat(ví o co jde). Máme povolení na pět let. Děkujeme Vám i vedení města za podporu. Fanděte nám a véltéčka fandí vám

Odpovědět

24. 3. 2011 (10:46)  –  Leaving Las Vegas

0
0

Je bohužel pravda, co píše pan Fanda. Město zákazem VHP otevírá cestu VLP, které se zde pěkně zabydlí. Někdo se sice bude bít do prsou, že zakázal VHP, ale VLP pojedou v klidu dále a jejich provozovatelé budou děkovat městu, jak podporuje jejich podnikání. Zde se nejedná o zákaz hazardu jako takového, ale o zákaz jednoho typu na úkor druhého, kterému zde naopak otevíráme dveře. Snad dnes zvítězí zdravý rozum před laciným populismem..

Odpovědět

24. 3. 2011 (11:13)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

VLT už byly dveře otevřeny. Fandův cynismus z pozice podnikatele v hazardu je opravdu příznačný. Máme možnost omezit alespoň tu část hazardu, která je v našich silách. Snad dnes zvítězí morální zásady před ekonomickými zájmy.

Odpovědět

24. 3. 2011 (12:50)  –  Fanda

0
0

Pani redaktorko, vaše neznalost problematiky mě udivuje. Morální zásady nezvítězí tak jak si to vykládáte vy. Obě variaty morální zásady neřeší. Už jsem se vám to vysvětloval. Jsme na stejné lodi. Fanděte a Vlt fandí vám

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:06)  –  Jiřina

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (13:39)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Jasně, na pomluvy a osobní útoky od anonymů jsme si tady už zvykli. Je vidět, že automaty budí opravdu velké vášně… Tak si počkáme na výsledek.

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:05)  –  Jiřina

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:05)  –  to

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:05)  –  Luděk Blaha

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:05)  –  ch

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:04)  –  to

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:16)  –  to

0
0

Musím říci, že jste mě docela dostali! to je tedy hrdinství! Klobou dolů nad rychlostí redaktorů mazájících příspěvky k naprosto nicneříkajícímu tématu. No nic. Pouze poděkování, ne několika statečným, ale těm rozumným, kteří dokázali prosadit zrušní vyhlášky o zákazu výherních automatů. Fakt si vá vážím!!

Odpovědět

24. 3. 2011 (20:43)  –  L

0
0

Když někdo nebude hlasovat tak, jak si představujete, píšete že, "vítězí vlivná lobby a ekonomické zájmy". Asi máte pro to důkazy, uveďte prosím, jak a který zastupitel je ekonomicky zainteresován.. Doufám, že odpověď bude stejně rychlá jako vaše mazání.

Odpovědět

24. 3. 2011 (21:16)  –  to

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (22:58)  –  L

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (21:30)  –  to

0
0

Super, díky.

Odpovědět

24. 3. 2011 (21:49)  –  to

0
0

Ještě jednou tedy píši (protože to bylo smazáno)a sděluji: děkuji , ne nějakým statečným, ale těm rozumným, kteří se postavili čelem ke kauze výherních automatů. Opravdu si vás vážím!!!!

Odpovědět

24. 3. 2011 (21:51)  –  Elina

0
0

Tak končí svoboda vyjadřování i na Píseckém světě. Je pravda, že paní Myslivcová svůj článek přestřelila obviněním o vlivné lobby a ekomomických zájmech a sám článek by si ve slušné společnosti zasloužil smazání (pokud to nedokáže, jde o jasnou pomluvu) . Když se to obrátilo proti ní, tak se to prostě vymaže. Jak jednoducé :-)

Odpovědět

24. 3. 2011 (22:07)  –  ch

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (22:10)  –  ch

0
0

Tak teď už to vůbec nechápu, proč jsou mé příspěvky mazány. A to jsem se chtěl registrovat. Tak to tedy ani náhodou.

Odpovědět

24. 3. 2011 (22:58)  –  Luděk Blaha

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

24. 3. 2011 (22:36)  –  L

0
0

pro pí. Myslivcovou:Když někdo nebude hlasovat tak, jak si představujete, píšete že, \"vítězí vlivná lobby a ekonomické zájmy\". Asi máte pro to důkazy, uveďte prosím, jak a který zastupitel je ekonomicky zainteresován..
Podle mne je důležité vědět, jak a kdo byl ovlivněn, takový zastupitel můj hlas již nedostane. Proto prosím o odpověď.
pro p.Blahu: Zastal jste se málo. Ještě jednou a lépe.

Odpovědět

24. 3. 2011 (22:49)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Dobrý večer všem. Tak to máme rozhodnuto, VHP mají zelenou. Podle mě je to smutné, ale příznivci hazardu mohou slavit. Hlavní argument pro přijetí nové vyhlášky byl ekonomický příjem z VHP do městské pokladny. Čili zvítězily ekonomické zájmy. Zastupitelé prý dále přislíbili, že finanční prostředky, plynoucí z provozu VHP, budou využity na rozvoj volnočasových aktivit a sportu dětí a mládeže. Takže vzhůru všichni do heren, ať se penízky kutálí.
K mazání. Redakce PS se rozhodla nadále důsledně mazat osobní útoky včetně řetězce navazujících reakcí. Hezký večer všem

Odpovědět

24. 3. 2011 (22:53)  –  Luděk Blaha

0
0

Už ne. Svůj čas věnuji zevrubnému studiu kodexu přispivatele, neboť pedagog musí příkladností činů slouti.

Odpovědět

24. 3. 2011 (23:07)  –  Zdenka Jelenová

0
0

K MAZÁNÍ: Příspěvky jsou mazány na základě jasně domluvených redakčních pravidel, tudíž za mazání zodpovídá celá redakce, nikoliv jeden konkrétní redaktor. Už nás – ani mnoho slušných čtenářů – nebaví ani osobní útoky (ať na nás či kohokoliv jiného), ani nesouvisející plky. Konkrétní příspěvky ke konkrétním tématům, vztahující se k textu daného článku samozřejmě nejsou mazány, ať jsou souhlasné či kritické. Postupně pravděpodobně přejdeme na výhradně autorizovanou diskusi (tj. diskutovat může přispěvatel jen po přihlášení), jak je zvykem na mnoha obdobných vebech. Mohlo by to (teoreticky :-)) přinést určité zkvalitnění komunikace.

Odpovědět

24. 3. 2011 (23:09)  –  L

0
0

Mažte, mažte, ale buď všechny osobní útoky nebo nic. Mažete jen co se vám hodí.

Odpovědět

24. 3. 2011 (23:41)  –  j.i.p.

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

25. 3. 2011 (01:55)  –  Zdenka Jelenová

0
0

To L: Správná připomínka, dosud jsme byli v mazání poněkud laxní – od teď je to padni komu padni. Všechny osobní útoky, všechny nepodložené pomluvy a všechny nesouvisející anonymní plky. Třeba tím diskuse aspoň malinko zkultivuje ;-)

Odpovědět

25. 3. 2011 (08:23)  –  Luděk Blaha

0
0

Z obsahem článku nesouhlasím, neboť je na rozdíl od autorky tendenční a argumentačně plytký.

Odpovědět

25. 3. 2011 (08:40)  –  Leaving Las Vegas

0
0


Příspěvek si radši autor smazal sám :-)

Odpovědět

25. 3. 2011 (09:11)  –  Josef Kovařík

0
0

Rozděluje nás hazard?
Obecně závazná vyhláška o stanovení veřejně přístupných míst, na kterých je provozování výherních hracích přístrojů povoleno byla přijata 51,85% hlasy. Pro vyhlášku = 14, proti = 8, zdržel se = 4, nehlasoval = 1. Názorové rozdělení bylo napříč politickými stranami, ale také uvnitř těchto stran. Také já jsem byl před volbami pro regulaci či omezení. Změnil jsem názor. Tuto problematiku jsem si nechal lépe vysvětlit. Vše je o pochopení širších souvislostí. Již před jednáním zastupitelstva jsem s návrhem vyhlášky souhlasil, jen jsem netušil tak hluboké názorové rozdělení. Nyní s rozhodnutím zastupitelů souhlasím.

Za samostatnou zmínku stojí vystoupení občana v diskusi Mgr. Petra Hladíka. Obhajoval zákaz,odvolával se na situaci sociálně a jinak vyloučených. Úsměvné pro mne bylo, když také zdůvodnil, že je to jeden z důvodů proč není některými placeno nájemné… Odvedl spíše svému názoru krásnou „medvědí“ službu.

Odpovědět

25. 3. 2011 (09:22)  –  Jiřina

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

25. 3. 2011 (09:53)  –  to

0
0

Komentář byl smazán na základě rozporu s oním.

Odpovědět

3. 4. 2011 (12:03)  –  Josef Kovařík

0
0

Něco je špatně. Přetlačovaná a silové postoje? To se u tohoto tématu čekalo. Jen nevím jaké názory byly prezentovány. Mohla by prosím redakční rada stručně a v souladu s Kodexem vyjádřit jaké názory, či jaký typ názorů byl před smazáním prezentován?

Odpovědět

3. 4. 2011 (17:47)  –  t

0
0

pro JK:
:-)

Odpovědět

3. 4. 2011 (19:12)  –  Josef Kovařík

0
0

Ví někdo jak se zde vyjadřovat alespoň pomocí emotikon? Se zavřenou pusou se nedá diskutovat s internetovými přáteli na tomto portálu.

Odpovědět

3. 4. 2011 (21:15)  –  t

0
0

pro JK: musíte si pořádně přečíst tu mazací větu. Je morální kodex červeně? Neni.

Odpovědět

Nový komentář k článku

Pro zapojení do diskuze se nejprve přihlašte ke svému účtu.

Nejste-li registrovaným uživatelem, zaregistrujte se zde. Registrace je jednoduchá a rychlá.