Přihlášení

PORAĎTE REDAKCI! - Jak neměnit PS v názorovou žumpu?

28. 2. 2011 | Zdenka Jelenová | Diskuze (52) | Věci veřejné

Jsme v redakci naprosto nadšeni, jak široce se na našem webu rozvíjí diskuse. Z druhé strany se ovšem ukazuje problematičnost zvoleného nejvolnějšího způsobu zveřejňování názorů... Vyzýváme proto Vás, čtenáře Píseckého světa: napište nám, co si o tom myslíte! Jak zatočit s primitivy, aroganty a nevychovanci? Vadí Vám vůbec jejich příspěvky? Ceníme si Vašich názorů a chceme Písecký svět rozvíjet ve spolupráci s Vámi!

Na webu Písecký svět jsme od počátku vedeni myšlenkou umožnit všem zájemcům co nejvolnější možnost zveřejňování názorů. Proto je tu možnost registrace pro každého zájemce o přispívání a proto je i pod každým zveřejněným článkem možnost volné diskuse. Tato diskuse by se ovšem měla vztahovat k dotyčnému článku a reflektovat problémy v něm zmiňované. A samozřejmě musí i anonymní příspěvky splňovat pravidla Kodexu přispěvatele.

Problém nastává v okamžiku, kdy se někdo rozhodne výše zmíněné zásady nerespektovat a tento otevřený virtuální prostor využít k arogantnímu napadání, k rasistickým výlevům, k sebestřednému hýčkání vlastního ega, nebo třeba k podpásovému politickému boji. Samozřejmě - lze namítnout, že primitivní anonymní útok nemá pražádnou vypovídací hodnotu, že je to podobné jako opilecké žvásty u piva... Ale přece - nevrhá to příliš dobré světlo na celý náš projekt. A pro okamžitou kontrolu každého příspěvku a mazání těch nevhodných samozřejmě nemáme kapacitu.

Někteří respektovaní a dle mého názoru důležití Písečáci dokonce, jak nám sami sdělili, právě kvůli tomuto problému odmítají na web přispívat, protože nejsou na anonymní křiklouny zvědaví. Což je samozřejmě ke škodě samotných čtenářů a celé místní občanské společnosti. Opakovaně jsme v redakci Píseckého světa o této problematice diskutovali, probírali možné varianty řešení...

Osobně vidím asi tak tři cesty:

  1. Omezit diskusní příspěvky výhradně na registrované podepsané přispěvatele (i v tomto případě dovolují pravidla webu zveřejňovat odůvodněné příspěvky pod pseudonymem, ale jen pro osoby redakci známé). Tím ale samozřejmě počet přispěvatelů významně omezíme, protože někdo se prostě nikde registrovat nechce.
  2. Nechat věci běžet "samospádem", čímž se některé části webu mohou měnit v ošklivou žumpu.
  3. Ve vlastním volném čase sedět u webu a mazat aroganty a nevychovance, což se mi nechce. A doufat přitom v postupnou kultivaci našich čtenářů - což je dost idealistická naděje...

No, ať přemýšlím, jak přemýšlím, není mi pořád jasné, co by bylo pro rozvoj Píseckého světa nejlepší. Co vy na to???

 

 

0
0

Diskuze k článku +

28. 2. 2011 (11:28)  –  yirien

0
0

Diskusi není dobré omezovat. Každý má mít zajištěné právo se vyjádřit ke konkrétní problematice. Do diskuse se může zapojit každý pod svým jménem nebo aspoň přezdívkou, aby bylo možné konkrétně reagovat na jeho názor. Znemožnit pouze anonymní příspěvky, bez uvedení jména či přezdívky. Každá žumpa se dá vyčistit. Většina čtenářů si udělá svůj úsudek na autory, kteří nediskutují k tématu a umí používat jen vulgarity, urážky a nadávky. Nevyjadřují se vůbec k tématu a takové příspěvky by se měly rovněž zrušit.

Odpovědět

28. 2. 2011 (11:39)  –  loop

0
0

To je zajímavé, že vám to nevadilo, když se tu v září 2010 sestřeloval Dušek s Knotem. Ne že bych je chtěl bránit, ale bylo to taky docela hustý. To jste dokonce vydali i tištěný speciál s těmi nejhoršími pomluvami. A teď, když se někdo strefuje do borců, kteří se tímto způsobem vynesli nově i staronově na radnici, tak se mají diskuse brzdit? Jistě, že nejlepší by bylo zrušit anonymní přispěvatele, ale otázka je, kolik lidí zde pak bude diskutovat. To není jen o zbabělosti – všichni přeci dobře známe principy maloměsta, ne?

Odpovědět

28. 2. 2011 (11:49)  –  Tom Droppa

0
0

Vzhledem k tomu, že tento web není o perverzním sexu, ale o tom, jak náš životní prostor trochu vylepšit, neměl by mít asi nikdo problém se pod svůj názor i podepsat. :-)

Odpovědět

28. 2. 2011 (11:50)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Ctěný "loope", lež a demagogii teď právě předvádíte anonymně vy. Napište mi JEDNU JEDINOU lež či POMLUVU, kterou obsahuje tištěný předvolební manuál PS! Ale KONKRÉTNĚ CITUJTE!
Právě proto, že by diskutérů rapidně ubylo, jsme zatím diskusi neomezovali. Před volbami se tu mohl předvést každý "borec" – já fakt nemůžu za to, že někteří neměli zájem s občany diskutovat ani odpovídat na otázky. Pokud se někdo podloženě strefuje do jakýchkoliv "borců nahoře", jsem všema deseti PRO – a taky mne zajímá, kdy konečně se p. starosta a p. Bubník k napsanému vyjádří. To jsem ale vůbec nespojovala s nějakou "žumpou", to jsou legitimní opakované dotazy a klidně je položím i svým jménem, nikoliv anonymně jako VY!

Odpovědět

28. 2. 2011 (13:06)  –  Josef Kovařík

0
0

Můj návrh:
Omezit diskusní příspěvky výhradně na registrované podepsané přispěvatele (i v tomto případě dovolují pravidla webu zveřejňovat odůvodněné příspěvky pod pseudonymem, ale jen pro osoby redakci známé).
Naproti tomu nemůžete kritizovat a chtít víc a nic jiného než to, co odpovídá současnému stupni chápání společenské morálky a etiky, zvláště u anonymních diskutujících. Diskuse, která zde probíhá se nevymyká diskusím v porovnání s jinými celostátními weby.
I když dojde k výraznému poklesu diskutujících, nemusí být uplatněna přímá úměra k razantnímu poklesu čtenářů. Diskutující budou podle mého nadále zahrnovat všechny věkové kategorie, kategorie názorové a politické. Diskuse bude obsahově kvalitnější a korektnější s vyšší úrovní objektivity a argumentace.
Tedy k navrhovaným třem cestám. Já je chápu jako rozhodování mezi kvalitou a kvantitou a ta třetí cesta je samospádový chaos, což může také nějak přetrvat ( do zprovoznění jiného internetového portálu ).

Odpovědět

28. 2. 2011 (13:20)  –  loop

0
0

Drahá paní Jelenová, nesnažte se slovíčkařit. Vcelku víme, jak to je. Vy a vaši přátelé jste rozpoutali osobní vendetu namířenou nejdřív proti místostarostovi Duškovi, posléze i proti odboru kultury, který nepracoval dle vašich představ. Je to váš boj, myslím si, že zcela legitimní. Po volbách jste napsali: „A vítězem se stává Písecký svět“. Díky vám máme dnes velmi slabého a neprofesionálního starostu, který svou vládu postavil na vratkých nohou dříve pravicového (dnes bůhvíjakého) seskupení VPM a trosek ODS. Že někdo stejnou metodu začíná používat vůči současnému vedení radnice se vám nemusí líbit, ale je to zbraň, kterou jste první použili vy. A že tak činí na stránkách vašeho média? To už je vaše věc, co s tím uděláte. A pan Bubník se určitě vyjádří, protizákonné to určitě není, o morálce se dá diskutovat donekonečna (co když to dělá proto, aby zachránil pro město co nejvíc peněz?), a když bude opravdu v nouzi, prodá svou firmu komusi – a jede se dál. Celé to pak zastřeší nějaký komunista, který nám dá lekci ze slušného chování, mravnosti a demokracie a bude. Holt takový je písecký svět. Kdybyste radši vyhlásili nějakou tu akci „Z“, když už ta radnice asi letos uklízet po zimě nebude, že bychom si uklidili město sami – já bych šel, lopatu a koště mám.

Odpovědět

28. 2. 2011 (13:59)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Typické a stejně ubohé: Místo stručné odpovědi na jasnou otázku (žádné "slovíčkaření":-))) sáhodlouhá anonymní agresivní litanie bez důkazů a faktů. Přeceňujete úlohu jednoho webu a podceňujete písecké voliče. Odpovědi starosty Veselého přineseme našim čtenářům brzy – a NEANONYMNĚ.
Opravdu se nedivím, že lidi, kteří se nebojí podepsat, diskusi s anonymy vzdávají předem, nemá to žádný smysl… Taky končím. HOWGH ;-)

Odpovědět

28. 2. 2011 (14:08)  –  Eva Veselá

0
0

Svobodné názory jsou důležité, ikdyž jsou někdy nepříjemné. Ale možná vytvořit jakýsi "veřejný chlívek" pro nezdvořáky by neškodilo…..soudný občan si udělá úsudek sám…

ZA VELMI DŮLEŽITÉ považuji, aby se lidé PŘÍMO ÚČASTNILI veřejných jednání zastupitelstva v místě svého bydliště a zajímali se o dění kolem sebe a za jejich peníze. To je nejlepší pro dobrou komunikaci v oblasti veřejných záležitostí. Obě strany si to vysvětlí hned na místě a nemusí docházet ke zbytečným středům a napadání. Z chybných či neúplných informací se dělají nesprávné úsudky a závěry…jak občanů, tak zastupitelů….a nakonec i medií.

Odpovědět

28. 2. 2011 (14:23)  –  loop

0
0

Vy jste prostě okouzlující!

Odpovědět

28. 2. 2011 (15:45)  –  Luděk Blaha

0
0

Jde o to, paní Jelenová, co redakce či provozovatel webu od webu očekává, co upřednostňuje.
Jestli obsahovou a příspěvkovou čistotu či návštěvnost a aktivitu čtenářů. Lze řící, že jsou to v dnešní době když ne protichůdné, tak spíše se vylučující tendence.
Je to asi na hlubší rozbor. Přesto:
- újma ze zlého slova je poněkud odlišná od šlápnutí do výkalu na chodníku nebo úderu pěstí,
- dotčení by újmu mohli pojmout jako daň za informaci o tom, co se jinak šušká.
Jako provozovatel webu bych se rozhodl podle svého, samozřejmě. Chcete-li ovšem doporučení, pak upřednostňuji registrované příspěvky a zřízení sekce ŽUMPA. Aspoň nahlédneme na převažující tendence čtenářů a přispivatelů. A až to na mne příjde, budu mít kde si ulevit, že je někdo debil a celé že je to na hovno.
O etice, morálce, dobrých mravech a dalších civilizačních vymoženostech si nechejme zdát, usneme-li.

Odpovědět

28. 2. 2011 (18:21)  –  Jaroslav Němec

0
0

Co dělat? Jak na to? Začněte u sebe jinak se nikam nedostaneme. Kde je mez v demokracii,vadí vám kritika? Veni vidi vici.

Odpovědět

28. 2. 2011 (18:32)  –  občan Písku

0
0

To: loop
Dobrý den, lépe než Vy, loope, bych to nenapsal. Plně s Vámi souhlasím. Když se redakce PS navážela za přispění p.Králíčka a spol. do Tomáše Duška, pak útoky na pány Knota, Průšu a další kandidáty pravice, tak to bylo v pořádku. Ted,když se pár osob, někdy konkrétních,pravda někdy anonymních,dotáže starosty a místostarosty Bubníka,zda jeho firma Vobuko pracovala jako subdodavatel na městských zakázkách,zda pobíral jako uvolněný zastupitel odměny v městských organizacích, zda výběrové řízení na učilišti nezavání protekcionismem,zda pan Veselý nemá konat a prošetřit celou záležitost,tak jsou někdy konkrétní občané,někdy anonymové nazývání jako nechutní a ubozí přispěvovatelé. Prosím, používejte stejný metr. Bylo by nejlepší předat celou záležitost kontrolnímu a finančnímu výboru,aby konaly. Od toho je máme. K tomu ale musí být vůle. Navrhne tedy náš ambiciózní,neomylný a slušně vychovaný pan starosta zastupitelům,aby uložili výborům prošetřit kauzy /„Sladovna, Divadlo atd.“/? My občané a diskutující netvrdíme,že je to nezákonné,ale zda je to morální a etické? To už v tomto městě nemůžeme mít vlastní názor? Nikdy jsem nevlastnil žádnou hernu,nikdy jsem nebyl,na rozdíl od p. Bubníka v KSČ,ale vždy mě záleželo na osudu tohoto města,neboť zde žiju a pracuju!

Odpovědět

28. 2. 2011 (21:29)  –  Vladimír Homola

0
0

Každý kdo vstupuje do veřejného života musí počítat s kritikou, pomluvami apod. Sám se držím zásady, že chválení sice udělá radost, ale ještě nikdy nikoho nikam neposunulo.

I přes to, že vše není úplně košer, veřejná debata není na škodu a nijak bych ji neomezoval. Každý si sám vybere cestu, která mu vyhovuje a je mu blízká v duchu vlastních morálních zásad. Souhlasím s přispěvateli, kteří připomenuli nedávné volby, kdy kritiku " schytali " tehdejší politici. Přeci nikdo nemohl čekat, že jeho chyby se komunikovat nebudou.

Odpovědět

28. 2. 2011 (22:09)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Zdravím diskutéry! Díky Vám, že o nás přemýšlíte. Třeba společně na nějaké zlepšováky přijdeme. Vy kritičtí uvažte, že redakce není nikomu ničím povinována ani zavázána. Redaktoři nejsou za svou práci nikým placeni, ani nereprezentují žádné politické strany. Kdybychom nechtěli z vlastní vůle vytvořit a udržet tento prostor pro svobodné vyjadřování názorů, prostě by neexistoval. Skutečnost, že nás můžete volně kritizovat sama vyvrací, že některou kritiku odmítáme zatímco jinou podporujeme. Chudák anonym Loop mě rozesmál. Vypadá to, že máme prsty snad ve všem…. ? Naštěstí jsme už proti hlouposti dávno obrněni…. PS: Taky mě zajímá, zdali pan místostarosta Bubník zajišťoval subdodávky pro město a věřím, že se brzy dočkáme jeho osobní odpovědi.

Odpovědět

28. 2. 2011 (22:15)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Anonymnímu občanovi: No, musím se smířit s tím, že asi mluvím do dubu(ů) :-) Přesto opakuju, že mi nejde o omezení kritiky kohokoliv, ať je to starosta, místostarosta, nebo opozice, nebo třeba prezident či Pepek Námořník, ale o omezení rasistických a lživých výpadů. Když napíšete podloženou kritiku, jakkoliv ostrou a na kohokoliv zacílenou, budu vám fandit – a žádnou takovou jsme tady nikdy nevymazali, dokonce ani lži mířící na nás samé. Kdo nechce chápat, o čem je můj článek, nepochopí a bude mne zase napadat, že nemám ráda Duška. A nebo že jsem ve škole při ruštině opisovala slovíčka. Nebo z čehokoliv, co ho zrovna napadne. Jak je ctěná libost. Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno ;-) A nejhorší je srážka s blbem.

Odpovědět

1. 3. 2011 (12:14)  –  Petr Putna

0
0

Musím se zastat redaktorů Píseckého světa: článek "Vítězem voleb se stává Písecký svět" jsem napsal já (nejsem členem redakce, jen registrovaný přispěvatel). Myslel jsem tím jediné: že tento portál začali konečně Písečáci brát vážně, důkazem čehož jsou neutuchající diskuze pod články, ale bohužel i výblitky zakomplexovaných psychopatů (ať už na jakékoliv téma). Od začátku jsem jednoznačně pro omezení diskuze pouze pro registrované uživatele, diskuze se tím nepochybně zkulturní. Na serveru lidovky.cz mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé pod plným jménem, a diskuze prázdnotou rozhodně nezejí (ovšem nutno dodat, že někteří se nestydí ani pod vlastním jménem užívat vulgarit a osobních útoků; když ovšem víte, kdo na vás útočí, je to aspoň fér pro obě strany.) Kdo se za svůj názor stydí a bojí se pod něj podepsat, ať si ho nechá pro sebe a neventiluje ho zde anonymně nebo pod přezdívkou (podle mě to vyjde nastejno).

Odpovědět

1. 3. 2011 (15:43)  –  dáňa

0
0

Zastávat se nemusíte. Redaktoři PS nejsou redaktoři. Nejsou totiž vůbec nestranní. Stranní pouze pár subjektům, s kterými jedou kamarádčovství, a ostatní jen pomlouvají.

Odpovědět

1. 3. 2011 (16:38)  –  Petr Putna

0
0

Dáňo, uveďte prosím konkrétní jména subjektů, se kterými redaktoři PS "jedou kamarádčovství" (ať již tento blábol znamená cokoliv), a konkrétní článek, psaný někým z redakce, ve kterém je nějaká pomluva. Jinak má váš příspěvek hodnotu anonymního štěku, tedy nulovou.

Odpovědět

1. 3. 2011 (21:21)  –  Emil Dlouhý

0
0

Vážený pane Putno, děkuji za příspěvek. Díky Vám mám pocit, že nežiju v Písku jenom mezi samými loopy, dáňami, úředníky,DR…….. Vyvrátil jste mé pochybnosti o inteligenci a lidském cítění Písečáků.

Odpovědět

1. 3. 2011 (22:26)  –  Míla

0
0

Emile máte pravdu. Smutné je, že nemají slušné chování ani představitelé města. Stačí si je poslechnout audio záznam zastupitelstva z 17.2. Místostarostka napadá občany jen kvůli tomu, že podepsali petici s kterou ona nesouhlasí. Omluví se?

Odpovědět

2. 3. 2011 (18:50)  –  Emil Dlouhý

0
0

Vážená(ý) Mílo. Nemáte pravdu. Poslechl jsem si (pravděpodobně na rozdíl od vás) velmi pozorně! Poslechněte si pozorně i vy!

Odpovědět

3. 3. 2011 (13:46)  –  občané města

0
0

Nechte věci jít , navíc zaveďte názor reagovat..Názory-kritika je lepší než celá redakce!

Odpovědět

4. 3. 2011 (09:10)  –  Miroslava Janoušková

0
0

Jsem pro nechat diskusi bez regulací. Vulgarity a jiné výlevy jsou bohužel odvrácenou stranou svobody slova. Je skvělé, že tento sociální prostor pro sdílení názorů a informací v Písku existuje :) A věřím, že soudný člověk si o některých příspěvcích bude myslet své. Na druhou stranu chápu redakci, která s dobrovolnickým nadšením tento prostor vytvořila, že nemá chuť ve svém volném čase příspěvky lidí nedodržujících kodex mazat. Např. v Respektu diskutující zadávají svůj e-mail, ale to má spíš odůvodnění, aby jim případní zájemci mohli poslat odpověď soukromě. Je to částečné odanonymizování přispěvatelů. Avšak každý může zadat e-mail, jaký chce, tedy i neexistující… A faktem je, že ty nejvulgárnější osoby mají potřebu se předvádět na veřejnosti a nikoli v soukromých odpovědích.

Odpovědět

4. 3. 2011 (22:03)  –  občané města

0
0

Pokud děláte zadarmo,čím se živíte redace?Ani kuře zadarmo nehrabe!

Odpovědět

5. 3. 2011 (01:13)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Za redakci: Je to možná nepředstavitelné, ale živíme se všichni vlastní prací :-). Ale nikoliv na Píseckém světě. Některá hloupá kuřata zkrátka hrabou i zadarmo… Pokud někdy v budoucnu začneme jako pofesionální firma a ne parta dobrovolných nadšenců, tak to čtenářům samozřejmě oznámíme. Anebo možná spíš naopak, až nás ty věčné výpady, lži a urážky anonymních "občanů" znechutí úplně, tak to poznáte taky okamžitě – prostě tenhle prostor najednou nebude.

Odpovědět

5. 3. 2011 (01:45)  –  Luděk Blaha

0
0

Ale paní Jelenová, na znechucení a uražení se je času vždycky dost.
Musíme vycházet z předpokladu, že naštveme-li zlého člověka, předá nám kus svojí energie. A to je báječné, neboť energie sama o sobě není ani negativní ani pozitivní.
Ta buď je nebo není a pak záleží na tom, jak s ní naložíme.
Mnohdy mám pocit, že tímto způsobem vyloženě kypím až k úplnému rozskočení se.
A nakonec, ať si občané uleví. Taky to nemají jednoduché. Po většinu života žít s sebou. Pořád lepší, než kdyby to čmárali pozdech nebo rozkopávali odpadkové koše.

Odpovědět

5. 3. 2011 (11:26)  –  Emil Dlouhý

0
0

Rozumím paní Jelenové, je to opravdu nad lidské chápání, co se tu děje, kde se bere tolik lidské zloby. Rozumím i tomu, co píše pan Blaha. Žít sám se sebou je někdy obtížné. A ti, kteří tady anonymně a tím pádem zákeřně útočí na kohokoli, musí mít silné žaludky, aby se hned ráno nepozvraceli sami nad sebou.

Odpovědět

5. 3. 2011 (15:45)  –  Občané města

0
0

Taky redakce podle toho vypadá. Radši redakci zavřete,nebo ji změnte k lepšímu!Už nás lži a polopravdy unavují-komu slouží ?Nám ne…pro Zdenu Jelenovou.

Odpovědět

5. 3. 2011 (15:59)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Anonymní občane,
když Ti Písecký svět nevyhovuje, máš dvě možnosti: 1) nenavštěvovat ho a ponechat ho těm, kterým vyhovuje, 2) registrovat se a zlepšit kvalitu vlastními příspěvky. Ovšem to by vyžadovalo vystoupit z anonymity a to je na Tebe asi příliš náročné…. Pokud druhé napadáš, buď konkrétní prosím… A hlavně užívej víkendu…

Odpovědět

5. 3. 2011 (16:27)  –  taky občan

0
0

Pani Myslivcová, vy jste celkem rozumné stvoření, opravdu. Ovšem pani Jelenová, to je dílo, to je kapitolka, Takový Brouk Pytlík, že? Od ní se nic číst nedá. Prosím pí Jelenová, piště jen sporadicky.

Odpovědět

5. 3. 2011 (16:44)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

To jste se teda trefil občane. Právě naopak, Zdeňka Jelenová je profesionální novinářka a píše výborně, zatímco já jsem holý amatér a zde působím pouze coby nadšenec pro věc. Proto kolegyně jistě psát bude, to si pište…. Hezký víkend

Odpovědět

5. 3. 2011 (17:07)  –  taky občan

0
0

Tady , myslím tady na PS, nejde o to, jestli je někdo profesionální novinář. Jde o to, jak věci pojímá, a ona hodně špatně.

Odpovědět

5. 3. 2011 (19:08)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Začíná mne to zase velmi bavit, protože je mi jasné, že jako taky-občan či další anonymové se tady prezentují lidi, kterým se tady asi tak nějak šláplo na kuří očko,a tak by nejraději, abychom tenhle prostor zrušili, že??? A tak se nebojte, psát budem :-))) A hlavně o věcech "nepříjemných", protože je to třeba. A někdo, kdo se sám nazve jako "taky-občan", si určitě neváží ani sám sebe, natož pak kohokoliv jiného ;-)

Odpovědět

5. 3. 2011 (19:36)  –  Tom Droppa

0
0

Tuhle jsem viděl dobrý zlepšováček do podobných diskuzí. Komentující sami mezi sebou mohou dát palec nahoru nebo dolu jinému příspěvku. Díky IP adrese to jde jen jednou u každého příspěvku. To je samozřejmě běžné na většině zpravodajských serverů, ale u tohoto systému se navíc ty obzvláště blbé po určitém počtu palců dolů samy schovají (a jsou označeny jako blbé). Možná by to šlo do místního redakčního systému stáhnout jako plugin.. :-)

Odpovědět

5. 3. 2011 (19:53)  –  Jaroslav Němec

0
0

Je radost číst vzkaz,který nemá náboj-poentu,viz níže ale k věci:blíží se narozeniny prvního prazidenta Masaryka,dnes dopoledne jsem poslal meila redakci,ohledně,, Masarykův odkaz" – mé lítosti bylo zděleno,že jej neuveřejní-proto touto cestou se ptám zda je zájem viz výše,pakliže ano,dávám redakci touto cestou plnou moc jej zveřejnit.Děkuji.

Odpovědět

5. 3. 2011 (20:34)  –  jitka B.

0
0

Jaroslave, buďte rád, že to nezveřejní. Pokud by to bylo /asi že ano/ jako obvykle, nikdo by o to nestál. Raději se věnujte něčemu prospěšnějšímu-třeba vnoučatům. Znám vás (/i když bych klidně mohla tykat-známe se ze školy/, ušetřete tedy nervy čtenářům těchto stránek.

Odpovědět

5. 3. 2011 (22:33)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Pane Němče,nezlobte mne :-) A nemaťte prosím ostatní čtenáře.
Registrovaní autoři – což jste – si na Píseckém světě své příspěvky mohou kdykoliv zveřejňovat SAMI – což víte!!! Pro info čtenářů zkopíruju e-mail, který jsem Vám dnes odpoledne obratem zaslala:
Dobrý den, vážený pane Němče, jste řádně registrovaný přispěvatel Píseckého světa, proto Vás za redakci prosím, abyste si své texty vkládal do redakčního systému sám. Jednak není v silách redakce toto za autory dělat, ale především neznáme Vaše přístupové heslo, proto bychom ten článek museli publikovat pod jménem některého redaktora, což není nejšťastnější ani z hlediska čtenářů, ani z 
hlediska Vás jakožto autora.
Jinak Vám velmi děkuji za zájem o PS a věřím, že nám zůstanete věrný.
Zdenka Jelenová

Odpovědět

6. 3. 2011 (13:34)  –  taky občan

0
0

Pro pí Jelenovou. Tak to jste mimo mísu. Já jsem v důchodu a nikdo mi na kuří očka nešlape.jsem velmi dobře zajištěn, nemám zapotřebí ani nikomu závidět. Jako bývalý psycholog ovšem říkám, i když ´Vás vůbec neznám, že jste zapšklá žena, pravděpodobně bez partnera, což už tak zůstane, a nic pozitivního ve Vás není a nikdy nebude.

Odpovědět

6. 3. 2011 (12:40)  –  Jaroslav Němec

0
0

Pro pí Jitku B.,kterou neznám , netykám,tento výpad není první,možná Vás nezajímá Masaryk,ale náš národ ano.Vaše nevědomost a nezájem je velice pozastavující,zda jste Čech,tak děláte ostudu národu.
Na rozdíl od Vás zvládnu věnovat se vnoučatům i přispívat do tohoto fóra.

A ZDE JE SLIBOVANÝ MASARYKŮV ODKAZ:

Masarykův odkaz!
Povinnosti k bližnímu a k národu.Láska musí být účinná.Musíme pro bližního něco udělat a pracovat. Celý stát se musí socializovat.to je něco jiného,nového,odchylného a také vyššího.Mnozí lidé požadují příliš mnoho od svých bližních,když jim někdo hned nevyhoví,jsou nespokojení a celým světem a lidstvem.Budeme nejen milovat bližního,nýbrž láska k bližnímu se uskuteční sociálními zákony.Usilujeme aby mezi námi žebráka nebylo!Demokratický ideál rovnosti požaduje potlačení všeho škodlivého a nepěkného luxusu a požitkářství.Buď budeme vyvážet tovary,nebo lidi.Veliké zlo je,že žijeme v myšlence,co řekne o mě soused.ale Vy jeden každý musíte vždy snésti mínění druhého.V demokracii je svoboda,volnost.demokracie znamená diskusi.Samostatnost se neudrží a nespasí žádného národa,národ si musí udržet samostatnost-spasí nás mravnost a vzdělanost.Mohu,ba musím milovatnárod svůj skutečně,ale nemusím proto nanávidět národy jiné.Pravá láska se nedokazuje nenávistí,nýbrž jen láskou.Ne násilím ale mírně,ne mečem,ne smrtí ale životem k životu-to smysl našich dějin a odkaz velkých předků našich.Bránit se,neznamená užívat proti násilí nového,to znamená právě jen bránit se,není-li jiné možnosti i železem!Když miluješ svou vlast,nesmíš o tom mluvit ale udělej něco kloudného!Povinnosti k lidstvu a nekonečnu.Je-li duše moje nesmrtená už v tomto životě,ne až po smrti,jíž teď v tomto v každém okamžiku a já jsem povinnen zachovati ji čistou a zdokonalit ji v sobě všemi prostředky dobra,vědění a umění,nic neodkládat pro nějakou věčnost vdálenou.V poznání pravdy,v mravním řádu,v účinné lásce máme už v tomto životě podíl na věčnosti,prodlužujeme svůj život ne o dni nebo léta ale o věčnost.Ježíš,ne César-to smysl našich dějin a demokracie.Pracovat,to znamená odpírat zlému a důsledně.Kdo nepracuje,kdo vykořisťuje práci jiných není Čech,není Slovák,není člověk!Sociální reformy vyžadují pracovitosti všech a ve všem!Demokratická rovnost vylučuje všeliké vykořisťování,panství třídní!Upírejta zrak na běčnost,neopovrhuj hmotou,tělem,že duch je vyšší.Nezájem a lhostejnost je horší než nevědomost!Nepotřebujeme duchovní lhostejnosti.Držím na revoluci v hlavách a v srdcích.Člověčenstvo a národové nikdy nečekali spásy od reka výbojce.Člověčenstvo a národové vždy věřili v hloubi duše své v moc ducha a pravdy a věřili,že duch a pravda zvítězí nad hmotou a krví.Neleň,nerozčiluj se,neboť jsi věčný.Odměřuj všecko správně,co neuděláš Ty dodělají jiní!Moderní člověk nemá stání,nemá klidu.Výchova je tvoření charakteru.Pravda a Spravedlnost vítězí!

Odpovědět

6. 3. 2011 (13:40)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Pro TAKY-občana: A taky jsem šíleně šeredná, frigidní, mám jednu nohu kratší, a v noci (nejen) straším (OBČAS I ŽERU) děti (nejen) – tož pozor!!! BUBUBU!
Myslím, že vím, kdo jste(-jsi) a že nejste(-jsi) (ještě) v důchodu :-)))) A že máte(-š) vlastní specifický důvod se do mne navážet, což sem ale fakt nepatří a ostatní to nezajímá…

Odpovědět

6. 3. 2011 (13:42)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Pro p. NĚMCE: Vkládat můžete nejen takto (do diskuse), ale i jako samostatné články, po přihlášení do administrace pomocí odkazu "Přidat příspěvek" v pravém sloupci nahoře,což by bylo v tomto případě jistě lepší – takto dlouhé příspěvky do diskuse nepatří.

Odpovědět

6. 3. 2011 (14:04)  –  Jaroslav Němec

0
0

Pro pí.Zdenku Jelenovou:Nic proti Vám nemám ale Vaše příspěvky jsou delší,hrubší atd.viz panu :Pro Taky-občana-měla byste se stydět-vemte si ponaučení ,sama tento styl odsuzujete!

Odpovědět

6. 3. 2011 (14:39)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Jaroslave Němče,teď tedy fakt koukám jako puk… aneb nechápu, co mi vlastně sdělujete? Já Vám jen slušně dala dobře míněnou nabídku, že samostatný článek je dobré vkládat jako samostatný článek – co je na tom špatného či hrubého? A co konkrétně hrubého, za co bych se měla stydět, jsem (na rozdíl od něj) napsala tomu anonymovi???
Teď tu ale ukázkově oba předvádíme, jak věcná debata k tématu článku VYPADAT NEMÁ! Všem ostatním čtenářům se OMLOUVÁM a slibuju, že na jakékoliv osobní invektivy už odpovídat nebudu, nemá to žádný smysl – krom negativního, tj. ztráty cenného času.

Odpovědět

6. 3. 2011 (14:42)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Ještě k TGM: Už můj dědeček mne naučil vážit si této výjimečné a ne-čecháčkovské osobnosti. A stačí mi jednoduchá zásada: NEBÁT SE A NEKRÁST. Jak by nám dnes všem bylo, kdyby se aspoň významná část Čechů tímto Masarykovým jednoduchým axiomem důsledně řídila!

Odpovědět

6. 3. 2011 (14:53)  –  taky občan

0
0

Já už též nemám k vaší osobě co říci. Jenom ubezpečuju, že v důchodu, ikdyž trošku předčasném, jsem, to mi věřte.

Odpovědět

6. 3. 2011 (16:50)  –  Petr Putna

0
0

Pro "takyobčana": "bývalý psycholog, dobře zajištěn, v předčasném důchodu", to zní veskrze jako esence ctihodného občana. Ale pro mě jsi jen srab, co se tu naváží do lidí, které nezná a kteří se nemůžou bránit, protože neví proti komu. Buď se podepiš, nebo běž házet hnůj jinam, ty psychologu. (anonymům ZÁSADNĚ tykám).

Odpovědět

6. 3. 2011 (19:22)  –  Luděk Blaha

0
0

S tím psychologem jste to, pane Putno, ale doopravdy přehnal. Stačilo panu taky občanovi vynadat do obligátního inteligenta. Paní Jelenová se, s dovolením, pouští do souboje, který nemá vítěze. Nebo lépe, v kterém nemůže zvítězit.
Nad to, jsem přesvědčen, že dopad zlého slova, urážky i nadávky je především věcí psychické odolnosti napadeného. Na rozdíl od například pěstí do nosu by si s tím člověk měl umět poradit.
Hele, zkuste si to. Klidně mi sdělte, že jsem debil a uvidíte, že se s tím vyrovnám docela dobře. Mám trénink. Už jsem to slyšel od více rozhodných lidí. Jako bonus se navíc můžete stát mluvčím nezanedbatelné části populace.

Odpovědět

6. 3. 2011 (20:24)  –  občan bez předsudků

0
0

Pokud Písecký svět povoluje anonymní příspěvky do diskuze, tak není možné anonymní přispěvatele urážet. Každý má právo si sám ujasnit, zda přiloží více váhy přispěvateli anonymnímu či adresnému. Ale pokud je anonymní příspěvek seriozní, tak proč ho odmítat. Na malém městě to nejspíš bude někdy nutné.

Odpovědět

6. 3. 2011 (21:38)  –  Petr Putna

0
0

Anonymní, ale věcné příspěvky mi nevadí. Vadí mi střelba do zad ze zálohy. Pan Psycholog (sám tímto svým bývalým povoláním legitimizuje svoje výpady proti Zdeně Jelenové) nic jiného než anonymní urážky nepředvedl. S takovýmto člověkem nemám důvod jednat slušně. Nevím, proč ho hájíte, pane Blaho (a nevím, proč bych vám měl nadávat do debilů, nic proti vám nemám). Protože každý má právo na názor? Jistě, ale já jsem od něj žádný neslyšel. A považuji jeho jednání za značně neseriózní. Nevidím nejmenší důvod, proč takového hulváta neodkázat do patřičných mezí. A co se tu oháníte tím "malým městem", občane bez předsudků? Co je to za alibismus? To zde slýchám často. Z čeho máte sakra všichni strach? Že vás soused zítra nepozdraví? Nebo že vám firma někoho, do koho se tu opřete, nedá zakázku? Nechápu… Vlastně chápu, říká se tomu česká připosranost. A je mi upřímně jedno, jestli se to někoho dotkne.

Odpovědět

6. 3. 2011 (23:21)  –  Luděk Blaha

0
0

Nehájím, pane Putno, nehájím. Nejspíš jsem se nepochopitelně vyjádřil.
Já jen, že pan taky občan uráží jen jednoho člověka (což mu ke cti rozhodně není, zvláště pak jedná-li se o dámu), kdežto Vy jste urazil nás všechny slušné a poctivé anonymy.
Tím sdělením stran debila jsem chtěl jen lehce potrénovat. Tak promiňte, nejspíš jsem Vás nezastihl v družném rozpoložení.

Odpovědět

7. 3. 2011 (09:55)  –  Miroslava Janoušková

0
0

Vidím ještě jednu možnost pro diskutující nespokojené s články a redakcí. Založte si vlastní webový prostor, věnujte tomu svůj volný čas :) Konkurence je prospěšná.

Odpovědět

25. 3. 2011 (10:05)  –  Josef Kovařík

0
0

PORAĎTE REDAKCI! – Jak neměnit PS v názorovou žumpu?
Již jsem se jednou vyjádřil. Navrhuji umožnit diskusi jen registrovaným diskutujícím. Neregistrované však nevylučovat. Pro neregistrované diskutující by byla ideální samostatná sekce, jako součást mediálního prostoru tohoto Píseckého světa. Uplynula již dost dlouhá doba a doposud nezaujala redakce žádné stanovisko. Tedy dlužíte veřejnosti odpověď.

K mazání a kritice mazání…
K Redakci. pí Jelenová a Myslivcová máte opravdu občas subjektivnější hledisko než by mohlo být. Lidově řečeno…“máte ucho na zemi a slyšíte trávu růst“… I když anonymní příspěvky, tak podle mého nebyly v rozporu se zákonem a nebyly v rozporu ani s Kodexem. Snad byl jen jeden.

Co Vám může hrozit?
Pojmenování oukejisté. Co to je oukejista? To je novodobý cenzor, nanejvýš povolaná, osvícená, odborně a jinak ideologicky zdatná osoba, která schvaluje a ruší příspěvky do médií. Nyní se malinko zastavím. To není proti Vám.
Také jsem se divil, když toto pojmenování a jeho význam jsem opakovaně četl a které zaznělo na mediálním semináři v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR ve čtvrtek dne 17.2.2011. Zaznělo z úst Milana Boušky ( ODS ), jinak místopředsedy RRTV. Doslova uvedl, že tento schvalovací proces oukejisty funguje a je až třístupňový. Tedy kam se hrabe minulý Federální úřad pro tisk a informace ( FÚTI ).

Jinak tomuto mediálnímu prostoru, jenž řídíte, fandím a věřím, že nalezneme po různých peripetiích společnou řeč

Odpovědět

Nový komentář k článku

Pro zapojení do diskuze se nejprve přihlašte ke svému účtu.

Nejste-li registrovaným uživatelem, zaregistrujte se zde. Registrace je jednoduchá a rychlá.