Přihlášení

Nová železniční zastávka v Preslově ulici? Občané volají: NESMYSL!

20. 9. 2014 | Zdenka Jelenová | Diskuze (24) | Věci veřejné

Zcela nová petiční akce vznikla v ulicích města Písku – občané protestují proti plánu SŽDC vybudovat novou železniční zastávku 500 metrů od vlakového nádraží, vedle viaduktu, na rohu Nádražní a Preslovy ulice. Podle místních je to nesmysl, zcela zbytečné utrácení peněz a kácení vzrostlých stromů.

Návrh na vybudování nové zastávky projednala Rada města Písek 3. října 2013 a doporučila tehdy její zřízení v prostoru obchodní zóny poblíž okružní křižovatky na Zborovské ulici, blízko nemocnice, Ameriky a hřebčince. Před pár dny se ale občané najednou náhodou dozvěděli, že SŽDC toto doporučení nerespektuje a začala s přípravou stavby zastávky v Preslově ulici. Tedy přímo pod okny místních obyvatel, kterým navíc město vykácí třicetileté smrky, jež je alespoň mírně chrání před hlukem a prachem z velmi blízko projíždějících vlaků – vlaky tady projíždějí doslova deset metrů od oken!

"Podle mne je to úplný nesmysl, stavět novou zastávku 500 metrů od nádraží, vykácet nám tady kvůli tomu tyhle jehličnaté stromy, které byly sázeny právě jako celoroční protihluková bariéra, a v jednosměrné úzké ulici budovat zastávku. Nikdo ji tady nechce, nikdo ji podle nás nebude využívat," říká například Veronika Kropáčková, která se stala iniciátorkou petice. Obrací se na vedení města, aby se zasadilo o zamítnutí tohoto nesmyslného plánu. SŽDC údajně zbyly peníze z jakýchsi dotací, které teď hodlá co nejrychleji "někde" utratit…

"O tom plánu samozřejmě vím, my jsme prosazovali variantu pod nemocnicí, která by byla spádová pro celou Ameriku, obchodní zónu a nemocnici. SŽDC rozhodla jinak, s tím nic nenaděláme. A radši v Preslově ulici, než nikde," sdělil na dotaz Píseckého světa starosta města Ondřej Veselý. Místní občané z jeho prohlášení radost nemají a sbírají podpisy na petici.

Petici je možno podepsat například na adrese Preslova 612 nebo v blízké hospodě U ševce. Petenti chtějí petici předat do 24.9., aby se dostala do jednání rady města 9.10.

Z podkladů pro jednání Rady města 3. října 2013:

Město Písek obdrželo prostřednictvím Jihočeského kraje nabídku Správy železniční dopravní cesty na zřízení nové zastávky na regionální trati č. 201 Tábor – Ražice, a to buď v prostoru sídliště JIH – u podchodu z Preslovy ulice, a nebo v prostoru obchodní zóny poblíž okružní křižovatky na Zborovské ulici. Po interním projednání byla doporučena varianta č. 2 – obchodní zóna. Zastávka by byla prostřednictvím nové komunikace pro pěší a cyklisty, jejíž výstavbu město připravuje na rok 2014, propojena jak se sídlišti JIH a Pod Šobrovnou, tak i s přilehlou obchodní zónou a prostřednictvím viaduktu na Budějovické ulici pak i se sídlišti U kapličky a Dr. M. Horákové na opačné straně trati, kde se v docházkové vzdálenosti od zastávky nachází i areál písecké nemocnice, takže by se v souhrnu jednalo o spádovou zastávku ČD pro celou jihovýchodní část Budějovického Předměstí.

 

RADA MĚSTA PÍSEK

Velké náměstí 114/3, Písek 397 01

 

PETICE PROTI KÁCENÍ STROMŮ A VLAKOVÉ ZASTÁVCE V PRESLOVĚ ULICI

podle § 1 zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním

Obsah:

My, níže podepsaní občané města Písku, důrazně protestujeme proti kácení stromů a výstavbě vlakové zastávky v Preslově ulici a žádáme tímto Radu města Písek, aby se zasadila o zrušení tohoto záměru. V okolí plánované zastávky by se velmi zhoršila kvalita života. Vybudování vlakové zastávky v tomto místě je z níže uvedených důvodů nesmyslným a zbytečným plýtváním investičními prostředky.

 

Důvody proti výstavbě zastávky:

1) kácení stromů (smrková alej, stáří více než 30 let)

2) zastávka velmi blízko obytných domů (cca 10 m, navíc v úrovni oken)

3) zvýšení hlučnosti zejména při dobržďování vlaků, zvýšení prašnosti

4) nízká obsazenost vlaků na regionální trati č. 201 Tábor-Ražice

5) zastávka je nadbytečná (ČB mají 3 vlakové zast., Písek by měl 4 vlak. zast.)

6) nedostatek parkovacích míst v dané lokalitě

7) již v současné době obtížná provozní údržba jednosměrné Preslovy ulice

8) jde o jednu z důležitých přístupových cest k nemocnici

9) zbytečné plýtvání investičními prostředky

 

Požadavky, pokud by se výstavba přesto plánovala:

1) zadání hlukové studie, měření prašnosti

2) vybudování nových parkovacích míst

3) zpracování studie aktuální vytíženosti regionálního spoje č.201

4) zhodnocení potenciálu využití nové zastávky cestujícími

5) neudělit souhlas s kácením stromů dříve, než bude stavba vyhodnocena jako nezbytná

 

Petiční výbor:

1) Mgr. Veronika Kropáčková, Preslova 612, Písek

2) Ing. Lenka Kurcová, Preslova 1321, Písek

3) Libuše Borůvková, Preslova 575, Písek

 

Petiční výbor ve styku s příslušnými orgány zastupuje: Mgr. Veronika Kropáčková

0
0

Diskuze k článku +

21. 9. 2014 (14:10)  –  Kateřina Pokorná

0
0

Naprosto chápu nevoli občanů, šlo by pouze o plýtvání veřejných peněz a devastaci zeleně. Stavět zastávku ve spádové oblasti, která má z celého města nejblíže přímo k nádraží, považuji za nesmysl.
Paní Jelenová ve svém článku uvádí podklady pro říjnové zasedání Rady města. Předpokládám, že jde o jednání z roku 2013. Bylo by lépe, pro přehlednost, tuto skutečnost v článku uvést.
Pro zajímavost – loňské vyjádření pana starosty v diskuzi na serveru Píseckého deníku:
1)……"Plocha mezi obchodní zónou, nemocnicí, sídlištěmi Jih, Kaplička, Amerika II a na nové cyklo a pěší stezce propojující všechny tyto lokality podle mého není uprostřed ničeho a obsluhuje daleko širší území, než zastávka na sídlišti Jih cca 300 vzdušných metrů od nádraží."
2) …."Záměr na výstavbu této zastávky nevznikl z iniciativy města, ale zřízení zastávky v tomto místě bylo městu nabídnuto ze strany Správy železniční dopravní cesty, která by zastávku hradila ze 100% , takže diskuse je pouze o tom, zda město tento „dar“ přijme nebo ne …"
Nejde tedy o danajský dar městu?

Odpovědět

21. 9. 2014 (19:30)  –  Luděk Blaha

0
0

'Naprosto chápu nevoli občanů' pravíte, paní Pokorná? Tak to já zase
'naprosto nechápu voli, co to vymysleli'.

Odpovědět

21. 9. 2014 (22:26)  –  Redakce Píseckého světa

0
0

Díky za připomínku, upřesnila jsem – šlo samozřejmě o to jednání rady 3. 10. 2013, jak bylo uvedeno na začátku článku.

Odpovědět

22. 9. 2014 (12:29)  –  Ondřej Veselý

0
0

Ono je to vlastně zajímavé. SŽDC původně chtělo vyhovět názoru rady. Ale po odporu, který umístění zastávky vyvolalo u obyvatel města – např. http://www.piseckysvet.cz/glosy/zastavku-na-jihu-nebo-v-polich, se SŽDC rozhodlo umístit zastávku na druhé místo. No a teď je odpor (poměrně logický) k druhému místu. Řekl bych, že výsledkem bude, že žádná zastávka nebude – SŽDC požádá radu o změnu stanoviska, rada nevyhoví a SŽDC se rozhodne nestavět.

Jinak mě opět napadá glosa jednoho přispěvatele na chat – "Nejhorší jsou dvě věci, když se nic nedělá, a když se něco dělá"

Odpovědět

22. 9. 2014 (12:45)  –  Luděk Blaha

0
0

Možná, že by, pane Veselý, nebylo od věci, kdyby končící radní koalice, kromě seznamu toho, co pro občany prospěšného udělala, dala k dispozici i seznam toho, v čem jí občané zabránili.
To abychom se zastyděli, a více šli do sebe.
A proč vlastně u zastávku mezi nádražím a táborskou zastávkou SŽDC tak stojí? Je tedy fakt, že všechny písecké stanice jsou tak nějak na periferii města a lidi tam nejspíš moc nechodí. A což třeba iniciovat kyvadlovou vlečku až na náměstí?

Odpovědět

22. 9. 2014 (12:59)  –  Ondřej Veselý

0
0

Pane Blaho, je mi líto, ale zastávka není investicí města, nýbrž SŽDC. O zastávku samozřejmě město stálo – minimálně by posílila vnitroměstskou dopravu. Vlaky z ČB by nedojížděli pouze na hlavní nádraží, ale až na zastávku Písek – město a cestou by zastavili ještě na jedné zastávce. Já osobně považuji jakýkoliv pokus o alternativu osobní automobilové dopravě za prospěšný. Ale svůj názor Vám nevnucuji.

Odpovědět

22. 9. 2014 (14:12)  –  Kateřina Pokorná

0
0

Vážený pane starosto, považujete-li odpor obyvatel za poměrně logický, lze z toho usuzovat, že při jednání Rady města bude ČSSD proti tomuto záměru? Jinak s Vámi samozřejmě souhlasím. Alternativa k automobilové dopravě a ochrana živ.prostředí jsou jistě aktuální a dobré pohnutky. V tomto případě je zatím jediné jisté – kácení stromů, zvýšení hluku, prašnosi,… tedy negativní dopady na životní prosředí. Spolu s velmi nízkou vytížeností vlaků (jel jste někdy vlakem směr Tábor?) a blízkostí vlakového nádraží, nezdá se, že by zde byl nějaký pozitivní efekt na životní prostředí.

Odpovědět

22. 9. 2014 (15:00)  –  Ondřej Veselý

0
0

Paní Pokorná, při jednání o zastávce zhruba před rokem jsme podpořili její umístění v obchodní zóně (už kvůli minimálnímu konfliktu zájmů a tomu, že zastávka v tomto místě obslouží daleko větší počet obyvatel) a nevidím jediný důvod, proč stejné stanovisko nezopakovat na radě města 9.10.2014. Jenom upozorňuji na to, že investorem je SŽDC a úřadem, který stavbu povoluje, je drážní úřad (nikoliv klasický stavební úřad). Teoreticky je tedy možné, že se naším doporučením nebudou řídit. Ale takový postoj by SŽDC by byl překvapivý. A k otázce vytíženosti odkazuji na to, co jsem uvedl výše – v případě zřízení nové zastávky by následovalo zvýšení počtu spojů z ČB, přes Protivín a hlavní nádraží (kde tyto vlaky nyní končí) na zastávku Písek – město.

Odpovědět

22. 9. 2014 (16:29)  –  Ladislav Douša

0
0

Stačí vybudovat jednu (mezi)zastávku a vlak z ČB začne zajíždět i na táborskou trať? Copak nemohl již roky bez ní?

Jelikož jsem měl tu příležitost několik let takřka denně cestovat vlakem v hodinách, kdy moc rychlíků nejezdí, každou další zastávku vnímám jako nejméně minutové zpoždění na už tak zdlouhavé jízdě, byť na jiné trati… MHD po Písku by neměl suplovat vlak (ani meziměstský autobus). Nejsme Praha, abychom to kvůli ucpaným ulicím potřebovali.

Jako občan, bydlící téměř na Hradišti, novou zastávku využívat nebudu. Spíše bych ocenil, kdyby se namísto zrušené vlečky k areálu Jitexu vybudoval nějaký chodník a železniční přechod pro chodce v oblasti hl. nádraží, abychom se na vlak, popř. i k přilehlým supermarketům dostali pěšky nějak civilizovaně bez zbytečných nadchodů a podchodů. Jistě by to bylo přínosnější než vedle stávajících závor budovat průchod pro pěší, jak jsem se v jednom záměru letos dočetl.

Odpovědět

22. 9. 2014 (17:21)  –  Ondřej Veselý

0
0

Pane Doušo, zdá se, že Vás poprvé za čtyři roky potěším, protože přesně Vámi popisované záměry máme s vykoupenými pozemky pod bývalou vlečkou do Jitexu.

Odpovědět

22. 9. 2014 (21:02)  –  Luděk Blaha

0
0

Nechci Vás, pane Veselý, chytat za slovo, nejedná se zřejmě o neobratnost ve vyjádření myšlenky, a také se nechci pouštět do diskuse o věcech, kterým až tak nerozumím, jakkoli je to jedna z dovedností, která má v politice bezesporu svoje místo, ale přesto,
mám tomu doopravdy rozumět tak, že Dráha je rozhodnuta navýšit četnost spojů z Českých Budějovic dlouhých padesát kilometrů a tvajících skoro hodinu jen proto, aby se pak mohla ještě jednou pozastavit na čtyřkilometrovém úseku, jehož pětiminutová doba průjezdu by se tím prodloužila o minutu?

Odpovědět

25. 9. 2014 (14:46)  –  Ladislav Douša

0
0

Pane starosto, děkuji za pozitivní zprávu. Nezbývá mi než doufat, že projekt chodníku (cyklostezky?) po zrušené vlečce bude zrealizován rychleji než výstavba nového bazénu.

Odpovědět

22. 9. 2014 (22:12)  –  Ing. arch. Petr Lešek

0
0

Dobrý den, osobně si myslím, že zastávka, pokud zároveň zkultivuje podchod ze sídlište Jih je pozitivní počin, včetně dojezdu vlaků z ČB. Přiznávám, že mi nepřijde rozumný argument prašnosti po dobu výstavby, ani zachování smrků. Jehličnany nejsou vhodnou zelení do města a zeleň má zanedbatelný protihlukový účinek. Prašnost u vlaků neočekávám, takže ani tím není možné argumentovat.
Pevně doufám, že pěší spojení po jitexové vlečce povede až k řece. Ideálem by bylo obnovit pěší část železničního mostu a zkultivovat zejména cyklopřejezd mostu průtahu. Ale to už opakuji svoje témata.

Odpovědět

22. 9. 2014 (22:37)  –  Luděk Blaha

0
0

Chci věřit, pane Lešku, že to nemyslíte tak, že proto, aby se zkultivoval léta zanedbávaný podchod pod tratí, teď se tam třeba tvoří brouzdaliště, zřejmě jako náhrada za to bazénové, je nezbytné vystavět železniční stanici.
Ale buďsi. Hlavně, aby to nedopadlo jako s tou 'himálájskou zastávkou' na opačném konci sídliště, a matky s kočárky nemusely trať překonávat také nějakou pěšinou vedle novostavby.

Odpovědět

23. 9. 2014 (13:17)  –  Kateřina Pokorná

0
0

Dobrý den, Vaše argumenty, pane Lešku, vhledem ke zvelebení místa by byly logické, ale místo výstavby má být v nejužším místě u viaduktu směrem z Nádražní do Preslovy ulice (i když je daleko více prostoru z druhé strany ze sídliště Jih), nikoliv u podchodu, tzn. v místě kde je trať z celého Písku nejblíže obytným domům (cca 10m), v úrovni oken, tzn. že rozjíždění vlaků, dobržďování,… jistě zvýší prašnost, hluk,… Nejsem odborník na urbanistiku, ale i z hlediska estetického (a toto hledisko není jistě jediné a hlavní) si nedeovedu, kromě vzrostlé zeleně (velmi vysoký násep), představit nic co by tomuto místu prospělo. Protože už dochází k zaměřovacím pracem (jedině díky tomu se také občané o celé věci dozvěděli!), jistě existuje projekt. Můžete, pane starosto, zajistit jeho zvěřejnění ze stavebního úřadu směrem k lidem? Dále Vás žádám o zveřejnění investičních nákladů na tento záměr, protože z nahlédnutí do projektu u zaměřujících pracovníků, vyplývá, že je na tento záměr vyčleněna částka 20mil. Kč. Nejde sice o peníze z rozpočtu města Písek, ale jsou to stále veřejně peníze daňových poplatníků. Kompetence ohledně zveřejnění těchto informací je na straně státní správy, bylo by na čase tuto kompetenci využít, aby diskuze byla plodná. Předem děkuji.

Odpovědět

24. 9. 2014 (11:29)  –  Miroslav Sládek

0
0

Nestačím se divit. Rada města jasně deklaruje, že ze dvou míst je pro místo u obchodní zóny, a geodeti měří jinde. Už se vůbec nerespektuje místní znalost a spolupráce s městem, že NĚKDO rozhodne o jiném místě? Občané pak ze strachu píší petice, aby se alespoň na chvíli ujistili, že nejde o špatný vtip. Tahle věc mne opravdu moc zajímá. Zda se jako obyčejně NĚKDO skloní před máváním norem ČSN a že to teda jinak nejde, anebo bouchne do stolu s tím, že zastávka v sídlišti nebude. Sám jsem bydlel v panelovém domě čp 2171 a moc dobře znám situaci. Projíždějící vlak jsem slyšel dvakrát –nejdříve se zvuk odrazil od okolních paneláků a pak podruhé, když projel okolo domu. Urbanisté na tento vliv hluku musí pamatovat a nestrkat lidem zastávku pod okna. Zástupci petentů se mohou domáhat slyšení u vedení města ještě před Radou 9. října což velmi doporučuji, aby věděli, jaký materiál bude Radě předložen. Sám se zúčastním tohoto jednání, abych na vlastní uši slyšel názory vážených členů Rady města. Budu vás informovat:-)

Odpovědět

26. 9. 2014 (09:08)  –  Kateřina Pokorná

0
0

Dobrý den, píši aktuální zprávy ohledně této akce. Ze strany radnice stále nedošlo ke zveřejnění projektu, který nepočítá ani s radnicí deklarovanými variantami 1 (u obchodní zóny) ani 2 (u podchodu na sídliště Jih). Zaměřovací práce na místě probíhají nadále. Ve středu odevzdal petiční výbor na MÚ petici občanů města Písek, která vznikla velmi narychlo a během pouhých 4 dnů ji podepsalo více než 700 občanů, a to i přesto, že v době podepisování petice neměli občané ještě zprávy z tištěných médií. Postoj radnice může vést občany k podezření, zda jde skutečně "jen" o vlakovou zastávku. Věřím, že vedení města rozhodne o celé věci v souladu se zdravým rozumem a s ohledem na mínění občanů.

Odpovědět

26. 9. 2014 (12:02)  –  Ondřej Veselý

0
0

Dobrý den, teď jste mě trochu zaskočila. Považoval jsem za samozřejmé, že je Vám známo, kdo je investorem. Město Písek žádný projekt nemá, protože investorem není. Investor akce, tedy SŽDC Vás prostřednictvím médií vyzval, aby byla petice předložena jemu. Na základě Vaší petice, kterou jste ovšem doručili opravdu pouze na městský úřad, jsme svolali na dne 3.10. schůzku s investorem, kde se jej budeme snažit přesvědčit, aby Vaše připomínky zohlednil. Ale Město Písek ani není účastníkem řízení a tomu odpovídají i naše možnosti. Jediné podklady, které máme k dispozici jsou veřejně dostupné na webu města: http://www.mupisek.cz/soubory/dokument19569.pdf. Jenom pro úplnost dodávám, že rozhodnutí ve stavebním řízení vydává speciální stavební úřad – drážní úřad.

Odpovědět

26. 9. 2014 (15:45)  –  Kateřina Pokorná

0
0

Vážený pane starosto, děkuji za Vaši reakci. Vím a z diskuze níže to vyplývá, kdo je investorem. Lidé očekávají, že město bude jednat v zájmu občanů města Písku a rozhodující bude, jak se radní k tomuto problému postaví. Zda budou rozhodovat v zájmu občanů města nebo investora SŽDC. Jak má mít občan důvěru, že budete rozhovat v zájmu občanů města, když jste o tomto stavebním záměru na území města Písku dosud občany neinformovali a občané projekt a záměr znají jen díky náhodě (úniku informací) z místa zamýšlené stavby. Už kvůli tak silnému odporu občanů proti tomuto záměru by mělo dojít k seznámení veřejnosti s projektem a s dopadem na životní prostředí v bezprostředním okolí. Z Vaší reakce by se mohl občan domnívat, že bez souhlasu radnice si může SŽDC stavět na území města cokoliv.

Odpovědět

26. 9. 2014 (17:04)  –  Ondřej Veselý

0
0

Ale paní Pokorná, přesně tak to je. Pokud SŽDC staví na svých pozemcích, v souladu se zákonem a město není účastníkem řízení, nemá jediný důvod se města ptát. A tak tomu v tomto případě je. Pokud máte pocit, že je to jinak, tak se bohužel mýlíte. Stačilo Vaši petici doručit tomu, komu má být určena a proces by se značně urychlil. I SŽDC má jistě postupy jak vyřizovat petice a znovu opakuji, že petenty vyzývalo, aby jí petici doručili. Petice doručená městu, může být SŽDC vcelku ukradená. Jak jsem již psal, budeme se SŽDC jednat. Ale zda bude mít jednání nějaký výsledek (např. zveřejnění projektu a podkladů k němu) záleží pouze na dobré vůli SŽDC (které už ji ostatně i projevilo tím, že je ochotno jednat), nikoliv na aktivitě města. Takže bušením do města v tom smyslu, že v této věci nic nedělá skutečně ničeho nedosáhnete, protože víc než se pokusit jednat ani udělat nemůžeme.

Odpovědět

26. 9. 2014 (17:08)  –  Ondřej Veselý

0
0

A ještě jedna věc, občané byli informováni o záměru vybudovat novou zastávku. Ale to již jistě víte také. O umístění město také nerozhoduje, pouze požádalo, aby byla umístěna v obchodní zóně u kruhového objezdu. Považoval bych proto za korektní, kdybyste netvrdila, že jsme občany neinformovali. Všechny informace, které jsme měli jsme zveřejnili a děláme to tak od r. 2011 u všeho.

Odpovědět

26. 9. 2014 (18:26)  –  Kateřina Pokorná

0
0

Děkuji Vám za osvětlení celé problematiky. Domnívala jsem se, že se jedná ze strany SŽDC o dar, a že je pouze na městu zda ho přijme či nikoliv (tak jste se sám vyjádřil). Co se odevzdání petice týká – tiskový mluvčí SŽDC Marek Eliáš v médiích uvedl, že se s peticí mohou lidé obrátit i na ně. Nikoliv pouze na ně! Je přirozené, že je občanům blíže město, než SŽDC. Petice byla odeslána samozřejmě i na jiná místa, pouze petiční archy jsou na MÚ Písek. Ovšem je možné zaslat SŽDC jejich kopii.
Uvědomuji si, že pozice města v této záležitosti není záviděníhodná, ale i přesto věřím, že se město postaví za své občany.

Odpovědět

26. 9. 2014 (19:26)  –  Ondřej Veselý

0
0

O tom, že se postavíme za občany Vás paní Pokorná skutečně mohu ujistit. Už jenom proto, že jsem stále přesvědčen, že lepší lokalita pro umístění zastávky je v obchodní zóně. Jestli to bude něco platné uvidíme 3.10.

Odpovědět

2. 10. 2014 (12:05)  –  Tomáš Mandík

0
0

Dobrý den všem,
články v novinách a hlavně reakce a komentáře pana starosty mi nedaly spát. Navíc probíhají další zaměřovací akce v Preslově ulici a kolem náspu jsou již zaražené první kolíky. Tak jsem vzal telefon a po mnoha telefonátech po úřadech v Písku, Č. Budějovicích a v Plzni jsem zjistil toto:

1. Na Drážním úřadě v Plzni (pod který spadá i železnice v Písku a který vydává hlavní stavební povolení) neví nic. Na stole nemají žádnou žádost ohledně zastávky v Preslově ulici, a tudíž nevydali ani žádné stavební povolení.
2. Projektová dokumentace zastávky není hotová (SŽDC)
3. V rámci Odboru výstavby v Písku neproběhlo žádné řízení. (Toho se případně může účastnit i veřejnost.)
4. Jediné rozhodnutí, které padlo, bylo umístění potenciální vlakové zastávky u Hřebčince (RM 3.10.2013)

No a co se dalších kroků týče:
1. Pokud Rada města Písku vysloví souhlas s umístěním i se samostatnou stavbou zastávky v Preslově ulici, rozjede se celá mašinérie schvalování. Do té může dodatečně vstoupit veřejnost, ale je to „maratonský běh“ všech možných odvolání a medializace případu.
2. Pokud ale Rada Města Písku, v duchu svých předchozích rozhodnutí a v duchu slibů o naslouchání hlasu občanů, nevydá kladné územní rozhodnutí, resp. se vysloví, že tato stavba nesouhlasí se zájmy území města Písku, zastávka nebude. Tečka.

A o tom to celé je. Čistě, věcně, bez polopravd, alibismů a nevyřčených zájmů a motivů.
Omlouvám se, pokud jsem se dopustil nějakých „stavebních“ terminologický nepřesností a těším se na vaše deklarované jasné NE.

Odpovědět

Nový komentář k článku

Pro zapojení do diskuze se nejprve přihlašte ke svému účtu.

Nejste-li registrovaným uživatelem, zaregistrujte se zde. Registrace je jednoduchá a rychlá.