Přihlášení

Marketingový plán rozvoje cestovního ruchu města Písek k diskusi

12. 7. 2012 | Magdalena Myslivcová | Diskuze (0) | Věci veřejné

foto Jaromír Hladký

Do konce měsíce července se může písecká veřejnost vyjádřit k návrhu marketingového plánu pro rozvoj cestovního ruchu v Písku v následujících letech. Cestovní ruch v Písku již léta stagnuje, ačkoli má naše město s jistotou velký potenciál. Chybí však kvalitní management. Město Písek si v roce 2010 objednalo marketingový plán u Ing. Kratochvíla. Výsledkem však byla spíše teoretická práce, kterou odborná veřejnost odmítla. Nový návrh vytvořila z vlastní iniciativy a bezplatně pracovní skupina z řad členů komise pro partnerské vztahy a CR ve spolupráci s dalšími. Pracovníci odboru školství a kultury do něj doplnili finanční rozpočet a rozdělení kompetencí. V letošním roce již byla řada návrhů pracovní skupiny realizována, např. zavedení top témat pro jednotlivé roky, vydání Písecké karty atd. Pro realizaci však bude potřeba kvalifikovaných a schopných lidí. Podle rozhodnutí vedení města Písek, by měl management CR v Písku vzniknout po nástupu nové ředitelky v písecké Sladovně a propojit svou funkci se stávajícím Infocentrem. za pracovní skupinu Mgr. Magdalena Myslivcová

 Odkaz:

www.mesto-pisek.cz/odbory-mestskeho-uradu/DIR-odbor-skolstvi-a-kultury/DIR-2.-kultura/CL-provadeci-marketingovy-plan-cestovniho-ruchu-2012-2014/440

 
Tisková zpráva města Písek z 29.6.2012

Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu 2012 - 2014

 

Město Písek předkládá k vyjádření široké odborné veřejnosti Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu na období 2012 – 2014. Tento marketingový plán respektuje význam destinace v rámci jihočeské i republikové nabídky cestovního ruchu a je vytvořen v kontextu Strategického plánu rozvoje cestovního ruchu města Písku do roku 2020 a jeho strategických cílů. Jsou zde vytyčena hlavní marketingová top témata na období 2012 – 2014, způsob a podpora prodeje destinace, PR a komunikace, městské top akce a významné aktivity v rámci cestovního ruchu.

Široká odborná veřejnost má možnost se k tomuto marketingovému plánu, vyjádřit do 31.07.2012 - viz. odkaz níže. Kontaktní osobou pro případné připomínky je pan Karel Blažek e mail: karel.blazek@mupisek.cz.
 


Roman Ondřich DiS. – tiskový mluvčí města Písek
 

 

 

 

 

 

0
0

Diskuze k článku +

Článek zatím nikdo nekomentoval – buďte první!

Nový komentář k článku

Pro zapojení do diskuze se nejprve přihlašte ke svému účtu.

Nejste-li registrovaným uživatelem, zaregistrujte se zde. Registrace je jednoduchá a rychlá.