Přihlášení

Komunální volby jsou až na podzim

15. 5. 2010 | Josef Šlehobr | Diskuze (37) | Věci veřejné

Ilustrační foto

Přestože budou komunální volby až na podzim, Písecké postřehy nedavno zveřejnily interview s místostarostkou Mgr. Rambousovou za VPM a místostarostou Mgr. Duškem za ODS. Možná pod vlivem voleb do poslanecké sněmovny byl obsah rozhovoru bilanční. Mám zájem na nápravě věcí veřejných a proto mne zajímají stanoviska vedení radnice. Jsem přesvědčen, že každý, kdo není lhostejný, by měl zveřejnit odezvu na to, co uvedli a jak hodnotí své působení na radnici.

MÍSTOSTAROSTKA Mgr.RAMBOUSOVÁ.

     Ještě před volbami 2006 autorka petice proti ukládání popelnic do domků, tedy nepřítel č. 1 současné koncepce. Na opravu šesti škol chybí v Písku 213 milionů korun, ale středobodem zájmu a snažení Mgr. Rambousové je komunální odpad, zejména popelnice a to proto, aby do Písku nepřestali jezdit turisté a nebyl ohrožen cestovní ruch. Nezdá se mi, že by někdo této báchorce věřil. Turisté jezdí do Písku již dlouho bez ohledu na popelnice. Každý má rád čisté ulice, ale takovouto revoluční změnu není možné uskutečňovat přes mrtvoly. Podle mne by to měl být bonus pro občany Písku v době, až se bude dobře dařit, zejména městskému rozpočtu.
     Občané Písku jsou nuceni do pronájmu veřejného prostoru pod popelnicí. Jsou nuceni nesmyslně tyto smlouvy každý rok obnovovat, když by je bylo možno uzavírat třeba na 10 let nebo na neurčito. Nesmyslně jsou nuceni je uzavírat do 10.5.2010 a pokud to neučiní tak nemají žádnou další šanci. Hrozí se jim pokutou až 30.000,- Kč a právnickým osobám až 200.000,- Kč. Tolik ústrků jen pro cestovní ruch. Radnice by měla zveřejnit kolik vydělá na cestovním ruchu čistého zisku, tedy ve srovnání se všemi vynaloženými náklady (včetně popelnic a podzemních úložišť).
     V Písku berou důchodci nejnižší důchod v republice. Je hluboko pod celostátním průměrem. Přesto Mgr. Rambousová v polovině minulého roku zvýšila důchodcům úhradu za obědy o 10,- Kč. Podstatně se zvýšil i poplatek za dítě v jeslích. Jesle jsou plné a o žádných jiných se neuvažuje. To nevypadá, že by se město Písek snažilo pomoci seniorům a maminkám s malými dětmi v této krizové době. Mluví o sociálních bytech, ale žádné k dispozici nejsou. Nejsou konkrétně určeny. Jen bylo stanoveno, že se nebudou prodávat byty o výměře 50 m2, protože budou určeny jako byty sociální.
     Je v radě města Písku a jako taková nese spoluodpovědnost za hanebný neúspěch Vodohospodářské správy Písek s.r.o. v koncesním řízení, protože rada města ubezpečovala všechny zastupitele, že proces vzniku Vodohospodářské správy Písek, jako organizaci na úrovni VAKu Jižní Čechy, jede podle plánu.

MÍSTOSTAROSTA Mgr. DUŠEK. 
      Předem musím uvést, že patřím mezi ty občany, kteří si myslí, že měl být Dušek odvolán. Uznávám, že úspory města za jeho plat je také dobrým důvodem odvolání, zvláště když jej chtěl odvolat i starosta a ten by měl vědět zda by to bez něj zvládl. Pro mne je ovšem hlavním důvodem ten jeho lživý a pomlouvačný článek proti dámám ze skupiny Za hřiště. K tomu přistupuje i jeho chování po této události. Jeho neurčité vyjadřování, jako by měl něco v rukávu, co prokazuje, že má pravdu. Jeho neschopnost až zatvrzelost, postavit se věci čelem a za lživá tvrzení se omluvit. Samozřejmě veřejně, protože ty dámy pošpinil také veřejně. Nic takového se nestalo a to svědčí o samolibosti a ješitnosti a takový člověk by neměl být ve vedení města.
      Nelze zapomenout na letošní zimu a vychloubání Mgr. Duška, že zimní úklid chodníků nebude Písek stát ani korunu, že se také rozpočet nezvýší ani o korunu. Pokud budou nějaké škody tak to zaplatí pojišťovna, protože jsme uzavřeli dobrou pojistku. Kolik stojí ta pojistka neřekl, ale možná, že by to stačilo na úklid nějaké části města. Praha 10 za obdobnou dobrou pojistku platí 5 milionu korun. Písku by to stačilo na zimní úklid. Takový necitelný přístup ke zdraví občanů jsem neslyšel od žádného veřejného představitele nějakého města.
     Za zimní období bylo neuklizením chodníků způsobeno celkem 68 úrazů. Na počet obyvatel je to nejvíce v celé republice. On to komentuje tak, že alespoň jsem si to vyzkoušel a teď vím, kolik to bude stát. Nějaké výčitky na osudem zraněných občanů, ani nápad.
Městské služby Písek s.r.o. se začaly přetřásat i na veřejnosti po tom co vešel ve známost jeho negativní přístup k navrženým úsporám ve vnitřních nákladech Městských služeb Písek ve výši 23%. Dušek sice prosadil, že vnitřní úspory Městských služeb byly schváleny jen v poloviční výši, ale celá situace jej donutila škrtat i jinde.
     Je zřejmé, že postavení Městských služeb po transformaci z příspěvkové organizace ne eseróčko, je na poli hospodářské soutěže zcela výjimečné. Jedná se o obyčejné soukromé eseróčko, ale je živo jen na základě mandátní smlouvy s městem. Že se jim daří dobře je také zřejmé, když majetková hodnota vzrostla na 85 milionů korun a obrat činí 180 milionů korun a 4/5 tiny z toho jsou na základě mandátní smlouvy. Městské služby řeší úspory propouštěním, ale měli by si zajišťovat zakázky z venku nezávisle na městě. Podle mne by Městské služby měly vycházet městu vstříc a samy navrhovat, kde co ušetřit, když je město jejich vlastníkem.
Je vidět, že transformace příspěvkové organizace na eseróčkos s tím, že se bude živit samo, nefunguje tak, jak se lidem snaží namluvit starosta. Ten na základě úspor nařídil Duškovi připravit transformaci Domovní a bytové správy Písek na eseróčko. Eseróčko DBS bude živo také jen z mandátní smlouvy s městem, takže jaký je důvod transformace? Podle mne jen ten, že se eseróčko snadněji privatizuje.
      Já také nevidím důvod rozdělit Městské služby na lukrativní část a tu prodat a druhou si nechat. Takto prý to bylo prezentováno na jednání Jihočeské hospodářské komory v Bílé Růži v Písku. Jsem však přesvědčen o nutnosti vytvoření konkurenčního prostředí. Město by mělo každé dva roku nebo každých pět let vyhlašovat otevřené výběrové řízení na uchazeče o mandátní smlouvu s městem nebo koncesní řízení na pronájem majetku města k zajištění činností, které jsou obsahem mandátních smluv. 
     Místostarosta je také členem rady města a je také spoluodpovědný za krach Vodohospodářské správy Písek s.r.o. Stejně jako ostatní radní by měl zjistit důvody krachu.

STAROSTA Ing. SLÁDEK

     Předpokládám, že ještě bude následovat interview se starostou města Písku a dovoluji se jej na několik věcí zeptat, protože jsem přesvědčen, že on o nich mluvit nebude. Především jsem několikrát marně žádal starostu o vysvětlení, jak je možné, že město Písek prodalo v roce 2006 ředitelce DBS uvolněný byt v Harantově ul. čp. 1542, když tam nebyla nájemcem a když ten byt měl být zařazen do pořadníku na byty. Jak je možné, že město Písek někomu prodalo i více bytů, což starosta musel přiznat před soudem s jednou nájemkyní,která Písek zažalovala právě za způsob prodeje obecních bytů.
     Podle mého názoru je záležitost Vodohospodářské správy Písek s.r.o., tedy vybudování silné organizace, která by byla schopna si pronajmout vodohospodářský majetek města a provozovat vodovody a kanalizace, jen mlhová clona, taktická lest, aby se uskutečnilo koncesní řízení s cílem dopomoci VAKu Jižní Čechy. I ty dobré podmínky musela být součást a předpoklad vítězství VAKu Jižní Čechy. Svědčí o tom především personální obsazení, skutečnost, že nebyli získáváni žádní odborníci, nebylo vytvořeno materiální zázemí. Přitom rada města i starosta ubezpečovali, že všechno pokračuje podle plánu. Až do loňského ledna kdy STAROSTA OPATRNĚ PŘIZNAL, že Vodohospodářská správa Písek není schopna převzít vodohospodářský majetek za 2,2 miliardy korun.
      Nyní se nám starosta přiznal, že věděl o velkém sloučení VAKu Jižní Čechy a 1.JVS ve společnost ČEVAK, ale že byl povinen mlčet. Podle generálního ředitele ČEVAKu se toto sloučení připravovalo asi jeden a půl roku. Jedná se o klasický střet zájmů. Před projednáním věci na představenstvu měl starosta na místo v představenstvu rezignovat nebo měl rezignovat na místo starosty. Pokud neudělal jedno ani druhé byl povinen jednat v zájmu města Písku, protože jako starosta je statutárním orgánem města a jako takový má vůči městu povinnost, které se nemůže nijak zbavit. Informaci měl ještě než začalo koncesní řízení a byl povinen této informace využít ve prospěch města Písku. Je zřejmé, že s touto informací mohlo město Písek dosáhnout ještě lepších podmínek od soutěžitele VAKu Jižní Čechy. Co s tím teď starosta udělá ?
      Starosta je také členem rady města Písku a tedy i on a celá rada města DOSTAT ÚKOL od zastupitelů, aby zjistila proč došlo ke krachu Vodohospodářské správy Písek a podat o tom zastupitelstvu zprávu. Zatím nic takového nebylo zveřejněno. Jedná se jednoznačně o krach a fiasko, i když se to nyní starosta snaží zamaskovat tím, že Vodohospodářská správa Písek bude monitorovat plnění koncesní smlouvy. Našel řešení jako JKan Neruda - KAM S NÍM. Je to však z nouze ctnost.

JUDr. Josef Šlehobr

 

0
0

Diskuze k článku +

15. 5. 2010 (18:51)  –  RSDr.

0
0

Autor článku se měl více angažovat v rozhodovací činnosti města. Bylo by jedno zda formou občanské aktivity nebo i jinou… Zdá se mi, že popisuje fakta, alespoň se to tak jeví. Přesto si myslím, že jde o jednostrannou a vícenásobnou kritiku, často neobjektivní, na adresu vedení města. Nepovažuji to za zcela konstruktivní postoj. Oni jsou i širší souvislosti, které se při rozhodování musí brát v úvahu a velmi často jde o kompromis celým zastupitelským spektrem. To každý občanm který navštíví jednání kteréhokoliv výboru, komise nebo jednání zastupitelstva může vidět. Závěrem: článek by měl být více vyvážený, napsaný s komplexnější znalostí věci a také tedy navrhovat alternativní a konstruktivnější řešení.

Odpovědět

16. 5. 2010 (10:17)  –  Milan Sedlák

0
0

Těch úrazů bylo víc než 68, když započítáme i ostatní roční období. Snad jsem nebyl sám, kdo si zlomil ruku na suchém chodníku? Suchém a trestuhodně neudržovaném chodníku.

Je někde na píseckých internetových stránkách jasná jednoznačná informace o všem, co se týká odškodnění? Třeba něco jako: když nebyl právě sníh či led, nedostaneš ani pětník? Pravda, na Informacích mi poradili ať si (s poněkud jinak formulovaným dotazem) zajdu na právní odbor, ale to jsem odmítnul – nejedná se přece jenom o mne! Co těch 68 nešťastníků, to mají s čepicí v ruce pobíhat po úřadě?

Kdo byl za stav chodníků odpovědný v posledních čtyřech letech – kdo z RADNÍCH? A kde je NAŘÍZENÍ, které mělo být vydáno podle „chodníkového zákona“? Díval jsem se na Net – některé obce je vydaly, jiné ne. Většinou se tam pojednávalo o sněhu a ledu – jakoby vlastník nebyl zodpovědný VŽDY.

Nebýt toho, že jsem 19. března předal policii trestní oznámení a 22. března „Naléhavou stížnost“ (na tu mi radnice dosud neodpověděla, asi má jiné problémy), nebyly by opraveny ani ty dva kousíčky chodníku na Jihu, na které jsem upozornil. Mimo jiné také „dokumentačním materiálem v digitální podobě“, který jsem osobně předal paní Ing. Zlatuši Hofmanové, tajemnici Městského úřadu.

Přiznám se, že jsem ztratil veškerou víru v účinnost jakékoli stížnosti. Ale našel jsem v sobě „básnické střevo“. A tak:

Ukazovák jako šavle Co ty na to Karle Havle? Vlastně Karle Havlíčku? Kdybys mi tak pomoh Ty máš přece epigramy V malíčku. Jako ty kdys Se nebojím Ale příštích zim? Těch se děsím. Už to slyším: Na co tolik křiku? V létě zimě nasedni si Do taxíku! A buď šťasten Dobře že jsi od nás Pojištěn.

Odpovědět

16. 5. 2010 (11:24)  –  Iva

0
0

Já si zlomila taky nohu. Bylo krásné jaro a já se kochala přírodou! No a jen jsem blbě stoupla a už mě vezli.V zimě s mi nikdy nic takového nestlalo, protože si dávám pozor a maximálně se soustředím na to, abych sebou nesekla. Mě teda fascinuje, jak si někdo myslí, že se o něj společnost postará! Skuste se smířit s tím, že se musíte postarat sami o sebe a potom za jakoukoli nadstavbu ze strany společnosti, potažmo radnice, budete vděčni. Je to sice extrém, ale je to myšleno pro ty, kteří si stále myslí, že je někdo povede za ruku, bude jim zametat před prahem a házet pečené holuby do pusy.Koho pak budete volit básníče??

Odpovědět

16. 5. 2010 (11:42)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

Péče o schůdný stav chodníků není žádná nadstavba ze strany společnosti nebo radnice nýbrž povinnost vlastníka dobře pečovat o svěřený majetek a zajistit jeho bezpečnost pro užívání občany. Pokud se tak neděje, nezbývá občanům než žádat nápravu. Za to opravdu není třeba být vděčný, odpovědné osoby jsou za to placené.

Odpovědět

18. 5. 2010 (16:44)  –  JUDr.Josef Šlehobr

0
0

Odpověď pro RSDR. Vážený pane, vše co je zde uvedeno je z veřejných zdrojůa je ověřeno. Má angažovanost byla zřejmá na několika zasedáních města azávěr je takový, že kdo jde proti produ tak na to doplatí. To jsou slova starosty v odpovědina moje dopisy. Článek je vyvážený, jen si musíte přečíst interview v PP těch funkcionářů a to co jsem já v článku uvedl napravuje jejich mediální obraz. Jákákoliv opatření jsou neúčinná ( viz odvolání Duška). Má úloha je informovat veřejnost a opatření jsou volby. Starosta se dopustil střetu zájmu a vědí to i zastupitelé. Kdo jej odvolá ? Ti zastupitelé co to myslí dobře budou přehlasováni koalicí ODS,VPM i KDÚ-ČSL. Jen volby to napraví a to je můj cíl. To co je na radnici nelze napravit. Je nutné začít s čistým stolem.

Odpovědět

18. 5. 2010 (17:49)  –  Iva

0
0

.".. má úloha je informovat veřejnost. .." Zajímalo by mě, kdo Vás pane doktore úkoluje. Nebo kdo Vás tímto pověřil?

Odpovědět

19. 5. 2010 (16:40)  –  JUDr. Josef Šlehobr8213

0
0

Odpověď Ivě, váženápanínebo slečno proč se nepodepíšete ? Pokud byste se podepsala tak bych věřil, že jednáte v dobré víře, ale takto musím konstatovat, že musíte být z toho hejna hus a zakejhala jste jako potrefená. Pověřil jsem se sám a je to povinnost každého slušného člověka, který má zájem, aby se v Písku žilo dobře a ne aby Dušek urážel dámy ze sdružení Za hřiště, aby nemuselo být v Písku 88 zraněných na chodních. Musím informovat veřejnostm, protože na informace, které se objeví v mediích radnice nereaguje a ony by zapadly v zapomění. To nejde protože musí dojít k nápravě a to i ve Vašem zájmu. JUDr. Josef Šlehobr

Odpovědět

19. 5. 2010 (17:10)  –  JUDr Josef Šlehobr

0
0

Doplňuji svůj shora uvedený článek o aktuální počet zuraněných na chodnících v Písku jak je evidováno Městskými službami Písek. Jedná se o 88 případů a Městské služby Písek přiznávají, že to je nejvíce na počet obyvatel v České republice. Ještě chci zdůraznit IVĚ, žsejedná o naplnění zákonné povinnosti a nevodění za ručičku i když jsou lidé, kteřé musíme vodit za ručičku, protože nejsou tak odolní a nemají takovou vlčí povahu jako zřejmě Vy.

Odpovědět

22. 5. 2010 (20:13)  –  Iva2

0
0

Copak říkáte tomum, že si paní Eva Veselá uspořádala převolební kampaň na Cipískovišti přímo vedle skákacího hradu pro děti na nábřeží?Je to vůbec možný??

Odpovědět

23. 5. 2010 (21:20)  –  Písečák

0
0

Milá Ivo 2. Tak to vypadá, když učitelka tělocviku z Milevska vstoupí do politiky…….!!!!!

Odpovědět

24. 5. 2010 (12:11)  –  JUDr. Josef Šlehobr

0
0

Dovoluji si doplnit aktuální počet úrazů za zimní sezonu. Jejich nyní již 101 a spoluúčast náhrady škody města Písku je 1.000,- Kč na osobu. Město již nyní musí hradit na škodách pětinu toho co je navýšení nákladů úklidu chodníků na letošní rok. Když uvážíme, že ještě musí platit pojistné, které podle se mne pohybuje od 3 milionů do 5 milionů, tak městu Písek přišel Dušek se svým " sluníčkem " sakra draho.

Odpovědět

24. 5. 2010 (13:54)  –  JUDr. Josef Šlehobr

0
0

Komentář byl smazán pro porušení Kodexu přispěvatelů.

Odpovědět

25. 5. 2010 (18:08)  –  Matěj

0
0

Nejsem husa ani jiný živočich, nejsem potrefenej a hlavně: nejsem trapnej předvolební pisálek, pane JUDr. Za to jsem, na rozdíl od vás, docela spokojený občan města Písku!
PS: přečtěte si článek pí Jelenové "Volby se blíží…." . Ten se mi líbil a vy se jím řiďte! Bude to prospěšné.

Odpovědět

25. 5. 2010 (18:35)  –  Iva

0
0

Souhlasím s Matějem. Jste Judr. J.Š. už fakt trapnej!
Jen si umíte stěžovat! Je mi Vás docela líto, co z toho života máte?!

Odpovědět

26. 5. 2010 (06:50)  –  ZJelenová

0
0

Vážení – Ivo a Matěji – a umíte vy dva něco jiného, než kritizovat a urážet? Nic moc víc jsme si tu od vás ASI (neb nejste pod svými příspěvky v diskusích podepsaní) nepřečetli, že? Tak se řiďte tím, co JUDr. J.Š. píše v perexu ("každý, kdo není lhostejný, by měl zveřejnit odezvu na to, co uvedli a jak hodnotí své působení na radnici…") – a napište článek podle svého gusta! Nebo vyslyšte opakované prosby mé – když už mnou argumentujete, Matěji – a začněte přispívat pravidelně, zajímá nás váš názor, ale raději PODEPSANÝ!!!

Odpovědět

26. 5. 2010 (19:53)  –  Matěj

0
0

Umím a neurážím, jen konstatuji.
Na rozdíl od vás mám ten samý dojem z příspěvků výše zmiňované osoby.
Škoda jen, že se docela spokojený občan Písku jaksi nehodí do diskuze.
PS: chválit umím, přečtěte si chválu na váš článek ( v mém diskuzním příspěvku). Škoda, že se toho autor příspěvků nedrží. Prospělo by to jemu, vám, nám, celému webu.

Odpovědět

27. 5. 2010 (00:30)  –  zj

0
0

Matěji, a jak jste prosím vás přišel na to, že spokojený občan se "jaksi nehodí" do diskuse????? Vždyť vás naopak vyzývám k pravidelnému přispívání pod skutečným občanským jménem :-) Ale napsat něco – ať už kritického nebo pochvalného – pod svým skutečným jménem chce malinko kuráže, ne tak??? ;-) Ale prospělo by to vám, nám, celému webu :-)

Odpovědět

27. 5. 2010 (19:26)  –  Matěj Holub

0
0

Stačí to? Prospělo to mně, vám, celému webu? Kuráže mám dost. Tak a co teď? Nechci být pravidelným přispěvovatelem žádného webu. Jen si myslím, že by si každý měl nejprve zamést před vlastním prahem a čas od času pohovořit se svým svědomím.

Odpovědět

28. 5. 2010 (09:51)  –  Iva

0
0

Matěj Holub dva palce hore!!

Odpovědět

28. 5. 2010 (10:07)  –  ZJelenová - to Iva+Matěj

0
0

Nevím, co by jako mělo být teď :-) A nevím, zač ty dva palce, Ivo :-)))
Jen jsem raději, když vím, s kým diskutuju, a když to tu není jen přehlídka nejrůznějších anonymů, toť vše. A za druhé: nechápala jsem, a pořád jaksi nechápu, proč jste, Matěji, napsal, že: "…spokojený občan se "jaksi nehodí" do diskuse"……??? Samozřejmě, že hodí a nijak jej neomezujeme ;-)

Odpovědět

28. 5. 2010 (10:44)  –  karel s.

0
0

ty jo na tomto webu se bojuje proti anonymním příspěvkům do diskuze – nechcete to dát třeba příkazem!!! a nebo to už tady taky bylo – lustrace IP adres! A s matějem souhlasím – pozitivních zpráv je tu jak šafránu a nebo jsou laděny do vaší mlýnice (nejlepší je svobodka, případně švagr, pak ujdou aktivity knihovny a pak trochu ty politicky přátelské zelené a socanské aktivity, že?). Co třeba pan Pospíšil a jeho česko německé sbližovací snahy?
FANTOMAS

Odpovědět

28. 5. 2010 (11:07)  –  zj

0
0

Fantomasi Fantomasi – zásah úplně vedle :-D
Kdo proti komu tady bojuje?????
Pravidla jsou úúúúplně jasná – v diskusi pod článkem se samozřejmě nikdo nelustruje, ani nemusí podepisovat (ať už skutečným, nebo smyšleným jménem). Ale pokud někdo diskutuje často a zapáleně, nebo mu tu cokoli chybí, tak ho jen SLUŠNĚ vyzývám a motivuji, jestli se nechce zapojit do tvorby webu jakožto registrovaný plnohodnotný autor článků. TOŤ VŠE – jak prosté, milý Watsone :-)

Odpovědět

28. 5. 2010 (11:09)  –  JUDr. Šlehobr

0
0

Odpověď Ivěi Mtějovi. Já si nestěžuji, ale kriticky uvádím skutečnosti.Na vysvětlenou musí se to uvádět tak dlouho dokud se to nenapraví. Vás nezajímá jakje možné, že sek vedení dostanou takoví lidé, že jámusím psát tak kriticky. Vy i Matěj takové věci přehlížíte. To znamená, že byste byli spokojeni i na hnoji ? Naši předkové to řešili defenestrací !

Odpovědět

28. 5. 2010 (16:49)  –  Matěj Holub

0
0

Prošel jsem si poměrně tvrdou školou života, číst umím, názor si udělat také. Na hnoji nežiju. Kritiku příjmat umím, ale tohle, co tu předváde vy, není kritika, ale arogance. Po tomto příspěvku už jsem si 100% jist, že "paroubkovci" žijí mezi námi a mají všichni stejnou argumentaci! :-) :-) :-)

Odpovědět

28. 5. 2010 (18:16)  –  Matěj Holub

0
0

PS: že byste byl tak rozrušen našimi příspěvky? (Myslím vzhledem k množství překlepů). Jo,jo. Někdo tady něco psal o potrefených zvířatech.

Odpovědět

28. 5. 2010 (18:26)  –  Magdalena Myslivcová

0
0

pro Karla s.
- malé vysvětlení: charakter zpráv, které jsou na tento web vkládány odpovídá zájmům jeho přispěvatelů…, rádi uveřejníme informace z jakýchkoli jiných oblastí, sdružení, organizací atd…. Záleží jen na aktivitě těch, kteří se rozhodnou přispívat. Připojuji ještě vysvětelní k tzv. "česko – německým sbližovacím snahám", jak říkáte. Informace z této oblasti, které byly dosud na tomto webu zveřejněny, nijak nesouvisí s osobou pana Pospíšila. Jednalo se o akce Společnosti pro česko-německou spolupráci Písek o.s., jejímž předsedou je Ing. J. Neubauer a místopředsedkyní já. S p.Pospíšilem jsme nikdy nespolupracovali a vůbec nám to nechybí. Mějte se prima.

Odpovědět

28. 5. 2010 (19:04)  –  Iva

0
0

Matěj mě přivedl na jednu věc. Já a moje rodina, sourozenci, matka… jsme měli za komunistů velmi těžký život, nesměli jsme studovat, byli jsme komunisty perzekuováni apod.Bylo to tak strašný, že teď mě už nic nemůže rozházet. Proto možná nesnáším neustálé stěžování. Když mě něco štve, co se mě osobně dotýká, vyřídím si to pěkně sama, a nepíšu tady litanie. Vzpomínám na jeden titulek článku, nevím přesně, ale bylo to nějak takto : Jak s námi radnice zachází? Za koho autor mluví? Ať tedy napíše za sebe. Za mě mluvit nemusí! P.S. Určitě budu opět osočena z toho, že držím basu z radnicí. Opravdu jsem s ní nikdy neměla, nemám ani bych nechtěla mít nic společného.

Odpovědět

29. 5. 2010 (11:05)  –  JUDr Josef Šlehobr

0
0

Odpověď pro Ivu. Nevím jak souvisí skutečnost jak jste se měli za komunistů s tím co se děje teď. Já zastupuji řadu lidí, kterýmměsto ublížilo a nidke žádné dovolání ani pomoc. Takže se u mne nejdná o žádné stěžování, ale kritika zlořádú, krádeží, obohacování a nebetyčná arogance radnice. Například kolik myslíte, že stálo divadlo s Vodohospodářskou súprávou Písek, aby mohlo vyhrát rakouské VAK Jižní Čechy. Jestli Vy chcete přehlížet šlendrián, klientelizmus tak já ne. Když nejsou argumenty tak se holt ten člověk označí " socan ". Po roce 1989 se tak odstřelovali osobní nepřátelé tím, že se označovali za komunisty a vůbenezáleželo zda byli nebo ne. Koukám, že se to vrací. Lidé chrtaňte se ukřivděných lidí.

Odpovědět

29. 5. 2010 (15:33)  –  Matěj Holub

0
0

Cituji: "Když nejsou argumenty tak se holt ten člověk označí " socan "!" Že bychom se styděli za svoji politickou příslušnost? No, pane JUDr !?! A jaké pak to argumenty prezentujete? Kde jsou? A koho, že to zastupujete?

Odpovědět

29. 5. 2010 (17:24)  –  Iva

0
0

Co říkáte volbám?? Já za chvilku musím odjet do Anglie, tak doufám, že s dozvím výsledky co nejdřív. Kdyby to bylo ODS, ČSSD, TOP09, VV a KSČM, tak mě asi radostí klepne. To ale asi nehrozí, no ale přesto se mě na pár dní zbavíte!!

Odpovědět

30. 5. 2010 (22:34)  –  RSDr.

0
0

Volby skončily a část levice zatím nepochopila, že dopadly z hlediska dlouhodobého ve prospěch levice. Vládu nyní sestaví výhradně pravicové strany a za veškeré dění v příštích několika letech budou odpovídat právě ony a pouze ony. Budou-li realizovat své sliby, tak se zcela jasně rozhádají. Jen např. protikorupční sliby nemohou realizovat a mít úspěch. To by museli sami sebe poslat do tepláků. Otevřené sdělení ODS za přispění VV, že se obejdou bez ČSSD a KSČM právě pravici poškodí. Řešení velkých společenských témat: např. korupce, důchodová reforma, ekonomika si přímo vyžaduje spolupráci všech a koncenzus napříč politickým spektrem. Ta spolupráce by také nerozdělovala společnost na " my a oni " a nastalo by oteplení ve vztazích mezi lidmi a politickými stranami.
Pro nastávající komunální volby bych já sám raději přispíval ke spolupráci všech zvolených zastupitelů bez ohledu na kandidující politické nebo občanské subjekty a orientoval se na budoucnost.

Odpovědět

7. 6. 2010 (12:12)  –  JUDr. Josef Šlehobr

0
0

Habaďůrou s Vodohospodářskou správou Písek s.r.o od starosty a radních jsou postiženi podnikatelé jako Jitex 40% – tním zvýšení stočného, což děolá ročně o 800.000,- Kč větší výdaje. V žádném případě se nejedná ovyjímku jak to prezentuje starosta. Těch podnikatelů je skutečně hodně navýšení stočného protiminulému období se pohybuje od 20.000,- Kč do 6 milionů. Vlastně i centrum kultury, tedy i městská organizace bude platit o 100.000,- Kč více než loni, takže to není tak výhodné jak se nám snažil vsugerovat Dušek. Bez jakých koliv pochyb se dopustil starosta porušení zákona o střetu zájmů a toto je výsledek. Nevím zda byl tento problém starosty na jednání zastupitelstva, ale jsem přesvědčenm že by to nemělo žádný význam, protože koalice dinosaurů by to stejně přehlasovala bez ohledu na zájem občanů Písku. Stejně jako při odvolávání místostarosty DUŠKA. Co Vy na to spokojený občane Písku Matěji. Tady jsou argumenty, které nemůžete přehlédnout, jkdyž máte takové životnjí zkušenosti.

Odpovědět

8. 6. 2010 (17:37)  –  Milan Sedlák

0
0

Vážený pane Šlehobře, mohl byste prosím napříště od sebe odddělit vaše názory a fakta? Fakta s uvedením zdrojů? Díky.

Odpovědět

9. 6. 2010 (11:43)  –  JUDr.Josef Šlehobr

0
0

Odpověď Milanu Sedlákovi. Vše co jsem uvedl je z veřejných zdrojů a dokonce z usnesení radnice. Můj názor, je tu jediný, že to je hanba. Zdroje jsou Prokop z Jitexu, VED. centra kultury, zákon o střetun zájmů. Všechno mohu prokázat ze svého archivu.

Odpovědět

16. 6. 2010 (12:53)  –  JUDr. Josef Šlehobr

0
0

Odpověď Ivě, Matěji Holubovi i Milanu Sedlákovi. Všechno na co jsem již od listopadu 2008 poukazoval se ukázalo být pravdou. Nesmyslné rozhodnutí o zimní údržbě chodníků SLUNÍČKO z hlavy Tomáše Duška je prvníé fiasko, které, mne na Duška upozornilo. Nejvíce zraněných v republice a nyní šachy s odškodněním. Pojišťovna nechde platit. To je ta dobrá pojistka. Rakouský VAK Jižní Čechy a.s. není ČEVAK doběhlo dokonale Město Písek s koncesní smlouvou. Nejen tím, že bude mít roční zisk více jak 10 milionů ( za 15 let 140 až 180 milionů), ale hlavně všechny prezentované výhody zaplatí písečtí podnikatelé ze stočného. Pokud dojde k přehodnocení poměru cen mezi vodným a stočným tak může dojít pouze k tomu, budeme mít všichni občrané vodné-stočné za více jak 65,- Kč za m2. V souvislosti stím se dopusti starosta Sládek střetu zájmu podle příéslušného zákona. Registračním orgánem podle tohoto zákona je tajemnice Městského úřadu Ing. Hofmanová, která musí toto jednání v rozporu se zákonem registrovat a jke povinna podat návrh správnímu soudu. Nic takového se nestalo, ale jednání starosty k tomu nco stalo nepochybně přispělo. Vy tři shora uvedení pocvhybovali jste o tom co v mých článcích jsou argumenty a co mé názory. Nyní se můžete v Píseckých postřezích i Písecklém deníku přesvědčit díky důsledkům, že všechny argumenty co jsem uváděl byly pravdivé.

Odpovědět

16. 6. 2010 (17:51)  –  Matěj Holub

0
0

Nechce se mi věřit, že oba příspěvky psal opravdu člověk s titulem JUDr. Ztrácím se v myšlenkových pochodech pisatele, smysl vět si musím dedukovat a nevím, zda má dedukce je správná. Jinak je to pěkný "blábol". Pane Šlehobře (???), přečtěte si POZORNĚ Vaše příspěvky a zamyslete se nad tím, co jimi chcete sdělit! Jak Vám jinak můžu věřit? Na mě působí Vaše sdělení jako "jedna paní povídala" a to ještě u piva.
No comment. A na věky!

Odpovědět

16. 6. 2010 (21:30)  –  Iva

0
0

Obdivuji Matěje Holuba, že se v příspěvku Judr. J.Š. orientuje. Já se tedy musím přiznat, že absolutně nevím, která bije.

Odpovědět

Nový komentář k článku

Pro zapojení do diskuze se nejprve přihlašte ke svému účtu.

Nejste-li registrovaným uživatelem, zaregistrujte se zde. Registrace je jednoduchá a rychlá.