Přihlášení

Za poměrné zastoupení v orgánech města podle síly volebních mandátů

23. 9. 2010 | Josef Kovařík | Diskuze (25) | PÍSECKÝ HYDEPARK

kandidát

Zatím jsem v historii 756 let města Písek nedohledal, že by nějaké vedení města disponovalo takovou zadarmo získanou finanční částkou a ještě si nevážilo tvůrců hodnot a období, za které tyto hodnoty vznikly

Slovo kandidáta za KSČM do komunálních voleb č. 10

Za poměrné obsazení všech zřízených orgánů města, podle síly volebních mandátů a transparentnost v rozhodování města !!!

Ze skutečně vytvořených hodnot za socialismu jsou celých 20 let dotována rozhodnutí pravicových vedení písecké radnice. Například bytová politika:

Víte, že za naše panelové a jiné byty postavené za socialismu bylo do městské pokladny v tomto volebním období získáno celkem:

2006………..100,8 mil. Kč
2007………..152,2 mil. Kč
2008…….….186,2 mil Kč
2009………...72,5 mil. Kč

Celkem………511,7 milionů Kč

A co další volební období 2002-2005 ?, je to také kolem 500 milionů Kč ?

Pak je to již …… jedna miliarda Kč !!! a co další volební období ?

Proč jsme po 20 letech transformace téměř jako u snědeného krámu? Proč máme schodkový rozpočet ? Jak se naložilo s hodnotami vytvořené za socialismu ? Máme právo a chceme to vědět !!!
Zatím jsem v historii 756 let města Písek nedohledal, že by nějaké vedení města disponovalo takovou zadarmo získanou finanční částkou a ještě si nevážilo tvůrců hodnot a období, za které tyto hodnoty vznikly.

V Písku 23.9.2010                                                                                Josef Kovařík
 

0
0

Diskuze k článku +

24. 9. 2010 (13:48)  –  Josef Kovařík

0
0

Víte, která vzorová a vyznamenaná obec –městys – v okrese Písek nemá opozici ani koalici? Je to městys Sepekov !!! Proč jsou nejlepší a liídí drží za jeden provaz? No to je právě ono, že je nic nerozděluje !!! Poměrné zastoupení je zde naprosto samozřejmostí. A víte, který člen politické strany je pravidelně volen starostou? Tedy nemít opozici ani koalici se vyplácí celému městysu Sepekov.

Odpovědět

24. 9. 2010 (14:07)  –  Iva2

0
0

Proboha, to snad nemyslíte vážně! Při čtení Vašeho příspěvku se posouvám o víc než 20 let nazpět!Brr…

Odpovědět

24. 9. 2010 (16:50)  –  Josef Kovařík

0
0

Tak reakce na článek a mojí diskusi již byla. To je dobře. Nyní očekávám věcné vyvrácení mých argumentů. Moje argumenty jsou doložitelné a vývody logické. Možná budu mít možnost reagovat také na konkrétní otázky. Pak by diskutující mohli zjistit smysl a další souvislosti tématu o kterém jsem psal a mohl bych možná i něco korigovat. Jinak bych musel hodnotit reakci ninja a Iva2 jako předpojaté plácnutí do vody, plácnutí někoho, co se může a je zrovna v mediálně módní.

Odpovědět

24. 9. 2010 (17:29)  –  ninja

0
0

Naprosto bezobsažná reakce – co tím chtěl básník říci? Že nejlepší je je volit KSČM?

Odpovědět

25. 9. 2010 (22:09)  –  loop

0
0

Drahý soudruhu:
za posledních 20 let investice do oprav socialismem zdevastovaných domů 4.500.000.000
za posledních 20 let restituce majetku, který jste lidem ukradli 75.000.000.000
za posledních 20 let sanace ekologických škod způsobených socialismem 90.000.000.000
za posledních 20 let léčba morální devastace národa způsobená nacismem a socialismem – k nezaplacení…
Demagogie? Záleží na úhlu pohledu.
Koneckonců, když se vám tu nelíbí, odejděte třeba na Kubu, spousta lidí to za vaší vlády taky řešila emigrací. Ale jinak vám přeji co nejpříjemnější dožívání ve vašem světě.

Odpovědět

24. 9. 2010 (18:22)  –  Iva2

0
0

Naprostý souhlas s loop, hlavně ten bod 4 se na lidech odrazil a léčit se to bude ještě tak po dvě generace minimálně! Je to strašný, ale docela je mi pana Kovaříka líto. S tímhle myšlením žít bych teda nechtěla…

Odpovědět

24. 9. 2010 (18:22)  –  Petr

0
0

Proč na Kubu? V KLDR jsou soudruzi kovanější ;-)

Odpovědět

24. 9. 2010 (20:01)  –  Josef Kovařík

0
0

Jsem si zcela jist, že je mi připisován nějaký druh myšlení, který nemám. Jak však diskutovat, když je zde prezentován jen nový druh jiného bolševického myšlení a diskutující si vystačí se samomluvou. Prosím o věcné odůvodnění proč ano, nebo proč ne, poměrné zastoupení v orgánech města. Také jak bylo naloženo s finančním výtěžkem z prodeje bytů.

Odpovědět

25. 9. 2010 (10:17)  –  Josef Kovařík

0
0

Protikorupční desatero , tak jak jej připravilo sdružení Oživení a je zde prezentováno Martinem Zborníkem podporuji. Oceňuji jeho provázanost s morálními hodnotami, které bohužel v dnešní době z médií nezaznívají. Moje články a diskuse ( i tento výše prezentovaný ), jak usuzuji, jsou s tímto desaterem v plném souladu. V jistém abstraktním zevšeobecnění jde o vyjádření normálních slušných a morálních hodnot člověka, které by měly být vlastní zvláště jakémukoliv vedoucímu pracovníkovi a veřejného či ústavního činitel nevyjímaje.

Odpovědět

25. 9. 2010 (22:24)  –  Josef Kovařík

0
0

Pomýlenému loopovi. Na portálu KSČM budeš mít k dispozici všechny odsouhlasené dokumenty KSČM. Z nich se dozvíš jak jseš pomýlený, nebo popletený antikomunistickou propagandou. To co prezentuješ jako jako údajně pravdivé je lež. To já nereprezentuji. K mé osobě. Za mé názory a postoje svědčí to, že jsem byl opakovaně prověřován, odposloucháván a kontrolován. Svoje názory jsem netajil nikdy. Vždy jsem byl opakovaně prověřen pro práci v mocenských orgánech tohoto státu. Tedy loope jdeš proti ústavě a zákonům tohoto státu a to by mělo varovat všechny, kteří věří na demokracii.Antikomunistické komplexy si rač léčit na jiném portálu.

Odpovědět

25. 9. 2010 (22:24)  –  loop

0
0

Ale kocourku, tak se nerozčiluj. Já tady ve veřejném prostoru pouze svobodně prezentuji svůj názor, že komunisti jsou špína a hned tak si nějakou svou směrnicí krev z rukou nesmyjí. Tak tady nešermuj odposlechy a styď se! Když si tak čtu tvé názory, mám pocit, že tu obchází duch Rudého práva 2. poloviny 80. let. A nezlob se na mě, já prostě jen komunisty nikdy neměl rád :-)

Odpovědět

25. 9. 2010 (14:14)  –  Iva2

0
0

Navrhuji všem, aby se k příspěvkům pana Kovaříka vůbec nevyjadřovali. Jedině snad toto ho otráví a už sem nebude psát věci, které mě přivádějí k šílenství a vždycky mě z toho rozbolí žaludek. Šetřme si zdraví , ignorujme jeho názory.

Odpovědět

25. 9. 2010 (15:43)  –  ninja

0
0

Iva2 – plný souhlas. Pepa je nepolepšitelný.

Odpovědět

25. 9. 2010 (19:00)  –  loop

0
0

Ale jen je pojďme trochu deptat, oni jsou zvyklí na jednoduché počty, tedy kdo mlčí, ten souhlasí. Už jednou se takhle dostali k moci, drželi se u ní 40 let a zůstala po nich spálená země. Já vcelku nikomu jeho filozofii neberu, ale aby nás komunisté poučovali o demokracii a svobodách – to mě fakt zvedne vždycky spolehlivě ze židle.

Odpovědět

25. 9. 2010 (19:06)  –  Ivo

0
0

Pane Kovařík jakým právem posíláte pryč z tohoto portálu svobodně diskutující občany? Vy který prezentujete zrůdnou ideologii. Kde berete tu drzost. A to vám to píši hodně slušně, neboť mi napadají tak ostré výrazy, že si to v palici nedokážete představit. Vy nikoho nikam neposílejte. Buďte rád, že ty vaše bludy tady musíme číst. Pro Martina Zborníka, pokud jsem to programoval proto, aby komunisti posílali pryč z tohoto portálu loopa a další, tak to jsem měl jinou představu. Nechci toho člověka cenzurovat, ať si každý udělá obrázek o jeho debilitě sám, ale tehle týpek nikoho posílat pryč nebude.

Odpovědět

25. 9. 2010 (21:58)  –  Josef Kovařík

0
0

To jsi Ivo asi nepochopil, že tento portál je především otevřen pro diskusi mezi kandidáty do komunálních voleb a o volbách. Ze strany mých kritiků nešlo o názor na mé návrhy. Mohli moje názory cupovat jak je jim libo. Místo toho hodnotili velmi předpojatě a bez důkazů minulost a kandidující stranu. Došlo tedy k vybočení z diskusního tématu. Přitom mi jsou vůči mě předjímány nepravdivé vlastnosti. Na nastolení demokracie a demokratického vývoje jsem se přímo podílel a také jsem za to byl mnohokrát oceněn. To, že to neviš a neví také jiní diskutující nedává nikomu právo k mému osočování jen proto, že kandiduji za KSČM. Moje arguenty jsou dohledatelné a to nelze říci o všech. Doufám, že po takovéto výměně názorů se budeme vzájemně respektovat a soustředíme diskusi o věcných tématech a na odborné úrovni.

Odpovědět

25. 9. 2010 (21:44)  –  Zdenka Jelenová

0
0

TAK POZOR: V souladu s kodexem přispěvatelů začínám "cenzurovat", neboli kultivovat tuto diskusi, tudíž se tu některé příspěvky "ztrácejí", sorry :-).
Tahle rubrika ( a už vůbec ne celý portál) NENÍ určena k tomu, aby se tu navzájem napadali kandidáti – to jste se, pane Kovaříku, opravdu nějak spletl! Tento prostor byl nabídnut kandidátům k SLUŠNÉ dikusi s občany. Tož se toho všichni držme a diskutujme, ale k věci a bez napadání – či dokonce vyhánění odtud – kohokoliv!
Pozor: autor, který by se opakovaně dopouštěl porušování kodexu, bude úplně zablokován v přístupu!!!
Zdenka Jelenová, dobrovolná redaktorka (a cenzorka urážek a vulgarit) na Píseckém světě.

Odpovědět

25. 9. 2010 (22:05)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Ještě jednou: NE, Písecký svět NENÍ URČEN pro urážlivou diskusi MEZI KANDIDÁTY (to se sejděte někde za hospodou a roztrhejte si občanky!). Je určen pro slušné vyjadřování slušných lidí, a rubrika Hydepark hlavně pro to, aby si voliči udělali lepší obrázek o tom, koho volit a koho rozhodně ne!

Odpovědět

25. 9. 2010 (22:44)  –  Josef Kovařík

0
0

Zdeňko Jelenová, pokud bude Váš přístup v duchu Kodexu budu spokojen. Zatím tomu tak není. V duchu Kodexu v mých příspěvcích nelze nalézt nic, co by Kodexu odporovalo. Zcela okatě přehlížíte napadání mé osoby jen pro mojí komunistickou kandidaturu. Proto moje vyjádření , cituji "Antikomunistické komplexy si rač léčit na jiném portálu" není vyhánění nikoho, ve smyslu někoho vyhánět. Je to snaha zastavit ideologickou předpojatost loopa. Uvedený citát byl účelově dovozen a překroucen a Vy jste to nepochopila. Je na redakční radě jak se zachová. Pokud však nebudu mít rovný přístup k prezentaci názorů a budu dál urážen , tak z mé strany zanikne i důvod zde publikovat.

Odpovědět

26. 9. 2010 (00:01)  –  Zdenka Jelenová

0
0

Za 1. Nevíte, čí příspěvky jsem vymazala, tak jak můžete hodnotit, že "Zatím tomu tak není"?! Nikomu slušnou diskusi nezakážeme.
Za 2. Kodex je jasný, včetně práva redakce rozhodnout.
Za 3. Minulost téhle země je nezpochybnitelná, včetně všech "poučení".
Za 4. Komplexy netrpím, leč nesnáším moderní "politickou korektnost" a kdybych dala někdy najevo náklonnost k čemukoli komunistickému, můj dědeček, kterýžto mi byl v 70.letech mého dětství největší autoritou, by se v hrobě obrátil! Howgh.

Odpovědět

26. 9. 2010 (00:20)  –  Josef Kovařík

0
0

Zdeňko Jelenová Vaše názory mohou být zajímavé, ale jako radaktorka dodržujte také Kodex. Není vhodné zde a zvláště v této diskusi zavádět rozhovory mimo téma voleb ( Vaše slova ). Měřte všem stejně podle Kodexu a také se podle toho chovejte. Anonymní diskutující dlouhodobě porušovali Kodex, byli jasně mimo témata, byl jsem urážen, Vy jste nezasáhla a jako porušovatele označíte mě. To není objektivní. K dodržování tématu jsem vyzýval 2 x a nic. V poslední diskusi citujete něco co jsem vůbec vůči Vám neřekl a divím se , že zde prezentujete svůj ideologický názor na minulost či přítomnou politickou korektnost. No já to vydržím, jen se divím jak s vyjádřenými názory Vy můžete korigovat objektivnost dodržování Kodexu.

Odpovědět

26. 9. 2010 (00:36)  –  Zdenka Jelenová

0
0

J.K.,to se hrubě mýlíte,já psala sice svůj názor, ale k tématu – pročtěte si ten svůj článek :-) Období "kdy tvůrci tvořili ty hodnoty" si rovněž nevážím, neb mi mimo jiné vzalo v mládí téměř jakékoli možnosti rozvoje, objektivního vzdělání a poznání. Dědečkovi a jeho generaci mnohem víc…
No a podle kodexu můžu korigovat, protože patřím k těm, kteří ho – stejně jako celý tenhle web – vymysleli a provozují. Před pětadvaceti lety by to fakt možné nebylo, a nikoliv kvůli neexistenci technologií… A sorry, ale víc času už planými řečmi bez naděje na výsledek nestrávím.

Odpovědět

26. 9. 2010 (00:39)  –  Josef Kovařík

0
0

Nastavené zrcadlo někdy zlobí a hodně odhalí… bude uveřejněn můj článek?

Odpovědět

27. 9. 2010 (18:32)  –  Ivo

0
0

Pane Kovařík to, že sem můžete psát své bludy, tak to je největší vítězství demokracie a já za to budu velmi bojovat. Nicméně je mi celkem víte kde kde jste byl oceněn a za co. V blázicni se pro povzbuzení klientů také dávají medaile. Nikoho nevyhazujte, nepište, že je pomýlený. Ty vaše argumenty o poměrném zastoupení jsou jak papír a je škoda slov tyto nesmysly vyvracet. Nepochopil jste nic a do konce života nepochopíte. Vy už jste se odhalil a věřte, že mnoha lidem se otvírá kudla v kapse, ale bít vás nikdo nebude a to je podstata demokratické diskuze. Slušní lidé si odplivnou a to je tak všechno. Vy se o život bát nemusíte.

Odpovědět

27. 9. 2010 (19:32)  –  Josef Kovařík

0
0

Pro anonymního diskutéra ( y ). Dopředu se omlouvám, že dále nebudu reagovat na anonymní diskusi. Nyní naposledy nemohu jinak, než poděkovat Ivo. Poděkovat za to, že jménem mnoha lidí (?) garantuje, že mě nikdo nebude bít a že mi garantujete život.

Odpovědět

Nový komentář k článku

Pro zapojení do diskuze se nejprve přihlašte ke svému účtu.

Nejste-li registrovaným uživatelem, zaregistrujte se zde. Registrace je jednoduchá a rychlá.