Publikace písecké redakce portálu PROPAMÁTKY byly oceněny v soutěži Zlatý středník 2014
Oborový PR Klub vyhlásil 22. dubna v pražském Autoklubu výsledky 13. ročníku soutěže o nejlepší firemní publikace. Tituly Institutu pro památky a kulturu z Písku, který provozuje portál PROPAMÁTKY, uspěly hned ve dvou kategoriích – nejlepší výroční zpráva a oborový časopis v neziskovém sektoru.
Do letošní soutěže bylo stejně jako v loňském roce přihlášeno více než sto firemních publikací. V patnácti různých kategoriích bylo rozdáno celkem dvanáct prvních míst, z nichž dvě získal právě provozovatel portálu PROPAMÁTKY. Podobně úspěšný byl v soutěži pouze Rodinný pivovar Bernard. Výroční zpráva Institutu pro památky a kulturu za rok 2013 vyhrála v kategorii Nejlepší firemní katalog / profil / výroční zpráva, časopis PROPAMÁTKY zvítězil v kategorii Nejlepší firemní periodikum v neziskovém sektoru.
Zmiňovaná výroční zpráva byla v závěru minulého roku vyhodnocena rovněž jako nejzdařilejší v soutěži Fóra dárců s názvem Být vidět 2014. Letos získal redaktor zpravodajství Zbyněk Konvička první místo za cyklus rozhovorů v oblasti památkové péče v soutěži Média na pomoc památkám, kterou pořádá spolek Pro Bohemia a Syndikát novinářů České republiky.
„Všech těchto ocenění si velmi vážíme a jsou odměnou jak pro členy redakce za jejich týmovou práci, tak i pro grafiky z píseckého STUDIO BASE, se kterým dlouhodobě při vydávání publikací spolupracujeme. Nemalou měrou k těmto výsledkům přispěli ale také naši odborní partneři a čtenáři, členové Klubu PROPAMÁTKY, kteří nás finančně podporují. Bez jejich důvěry bychom se naší práci věnovat nemohli. Poděkování tedy patří všem. Je to pro nás současně obrovské povzbuzení do dalších aktivit v oblasti propojování lidí, organizací a informací v oblasti památkové péče,“ uvedl Aleš Kozák, ředitel Institutu pro památky a kulturu.
redakce portálu PROPAMÁTKY