Jak na web chytře – cyklus přednášek v TCP

Brilo Team s.r.o. zve nejen podnikatele na sérii přednášek o webech, e-shopech a internetu z podnikatelského pohledu. Účast na přednáška je zdarma a povedou je lektoři Tomáš Kocifaj a Jakub Hladký. Seznamovací přednáška se koná 1. listopadu od 17 hod. v Technologickém centru Písek.
Potřebujete nový firemní web, ale vůbec se vám do toho nechce?
Nevíte, jaký si na to máte připravit rozpočet, a rádi byste se vyvarovali zbytečným investicím?
Chcete bezproblémového dodavatele, ale nevíte, jak a kde ho poptat? Co chtít po dodavateli grafiky, fotografovi či textů?
Potřebujete mít přehled, jak by měli jednotlivé práce vypadat, aby se vám investice do webu brzy vrátila v podobě navýšení zisku firmy? Kdy uvažovat nad cílovými skupinami svých zákazníků a kdy dodat texty?
To a ještě mnohem více zjistíte na cyklu přednášek, které jsme pro vás připravili.
Zajímavé články z této oblasti nabízí náš odborný blog
Svou účast na přednáškách potvrďte na https://www.facebook.com/events/352895738455538/
OSNOVA PŘEDNÁŠEK
1. Jak si připravit rozpočet a vyvarovat se zbytečným investicím
Rozsah přednášky: 2 hodiny
Co si z přednášky odnesete:
o Zjistíte, jak si spočítat optimální investici do nových webových stránek.
o Dokážete poznat rozdíl ve výhodné a nevýhodné cenové nabídce dodavatele webu.
o Budete vědět, jak plánovat jednotlivé kroky tak, abyste nemuseli celý rozpočet proinvestovat najednou.
o Přijdete na to, do jakých prvků má smysl investovat, aby se vám investice vrátila.
o Dokážete předejít chybnému rozhodnutí při podpisu smlouvy o díl
2. Výběr dodavatele webu a správné zadání projektu
Rozsah přednášky: 2 hodiny
Co si z přednášky odnesete:
o Naučíte se, jak najít správného dodavatele a kde si o něm zjistit reference.
o Budete vědět, jaké klást otázky potencionálnímu dodavateli webu, než mu svěříte zakázku, abyste odhalili jeho opravdové schopnosti a dovednosti.
o Zjistíte, jakým způsobem si připravit zadání pro vašeho webaře tak, aby dobře pochopil vaše požadavky.
o Pochopíte, jak správně zanést vaše zadání do smlouvy o dílo.
o Dokážete být supervizorem celého projektu.
3. Jak dodat výrobci webu správné informace a podklady
Rozsah přednášky: 2 hodiny
Co si z přednášky odnesete:
o Bude umět rozeznat podstatné a nepodstatné informace o firmě pro tvorbu funkčního webu.
o Zjistíte, co to je persona webu a proč je důležité ji znát.
o Pochopíte, co to je uživatelský výzkum a jak se dělá.
o Budete vědět, kdy oslovit fotografa webových fotografií, aby nedošlo ke zdržení jednotlivých prací a současně nepřišly fotografie na zmar, protože byly nevhodné na váš web.
o Poznáte rozdíl mezi správně a neefektivně napsaným textem na web.
4. Průběh jednotlivých prací na webu pro úspěšný výstup
Rozsah přednášky: 2 hodiny
Co si z přednášky odnesete:
o Získáte přehled o tom, jaké konkrétní práce jsou třeba pro tvorbu úspěšného webu.
o Zjistíte, jakým způsobem plánovat jednotlivé práce pro rychlou a bezproblémovou cestu k funkčnímu webu.
o Dokážete se postarat o hladký průběh celého projektu.
o Zvládnete koordinovat jednotlivé dílčí kroky dodavatelů webových stránek a jejich marketingu.
o Budete vědět, jak správně zanést jednotlivé kroky do smlouvy o dílo.
5. Propagace webu – výběr efektivních marketingových kanálů
Rozsah přednášky: 2 hodiny
Co si z přednášky odnesete:
o Seznámíte se s možnostmi, které on-line marketingové prostředí nabízí.
o Zjistíte, kdy, jaký marketingový kanál začít využívat.
o Přijdete na to, jaké marketingové aktivity jste schopní zvládnout svépomocí, a na jaké pro vás bude vhodnější najmout si specialistu.
o Dokážete poznat rozdíl mezi přínosem „přirozeného“ a placeného marketingu.
o Vyslechnete si, jaké jsou reálné investice do marketingu.
LEKTOŘI
Tomáš Kocifaj a Jakub Hladký